SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polskie Radio buduje markę

Działania zmierzające do wzmocnienia marki rozgłośni regionalnych

Szefowie anten regionalnych Polskiego Radia spotkali się w Międzyzdrojach 30, 31 stycznia na konferencji "Budujemy wspólną markę", gdzie podczas obrad podjęli decyzje o działaniach, których celem będzie zbudowanie wizerunku Rozgłośni Regionalnych jako silnej grupy radiowej. Wizerunek ten powinien być propagowany na antenach poszczególnych rozgłośni oraz, innymi kanałami, popularyzowany na zewnątrz (agencje reklamowe, domy mediowe, itp.)

Do najważniejszych decyzji należy zaliczyć: opracowanie i wprowadzenie na antenę jednolitych identyfikatorów przeznaczonych do emisji w określonych pasmach czasowych, zorganizowanie dwóch ogólnopolskich akcji społecznych - Stypendium Siedemnastki (dla uzdolnionych siedemnastolatków) oraz realizowane od lat przez Radio Lublin "Pomóżmy dzieciom przetrwać zimę" (tym razem w "wydaniu" ogólnopolskim).

Audytorium 17 po przeanalizowaniu ramówek zaproponuje ujednolicenie pory nadawania wybranych pozycji ramówki (prognoza pogody, serwis drogowy, sport itp.) w celu wspólnego pozyskania sponsorów na te pozycje.

Już w najbliższych dniach ruszy sms-owy "Eurokonkurs" opracowany przez Audytorium 17 wspólnie z BBC Polska.

Audytorium 17 kontynuować będzie również produkcje programowe z zakresu wysokiej kultury. Wspólna produkcja tak kosztownych przedsięwzięć umożliwia poszczególnym rozgłośniom wprowadzenia na antenę bardzo atrakcyjnych pozycji. Ostatnio ukończona produkcja A17 to Porfiron Osiełek czyli Klub Świętokradców K.I. Gałczyńskiego, z P. Machalicą i Z. Zamachowskim w rolach głównych, która jeszcze w lutym trafi na anteny regionalne.

Audytorium 17 w ramach działań zmierzających do budowania wspólnej marki regionalnych rozgłośni planuje szereg spotkań poszczególnych pionów zarządzania całej siedemnastki. Na następnym spotkaniu spotkają się szefowie marketingu, a na następnym szefowie muzyczni.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polskie Radio buduje markę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl