SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Polskie Radio odmówiło emisji spotu „Gazety Wyborczej” o Wałęsie i KOD-zie

„Gazeta Wyborcza” poinformowała, że Polskie Radio odmówiło emitowana spotu promującego jej sobotnio-niedzielne wydanie dołączonym z plakatem Lecha Wałęsy, który można zabrać na demonstrację Komitetu Obrony Demokracji. Według Polskiego Radia reklama została zgłoszona zbyt późno.

Article

W pierwotnej wersji spotu lektor mówi, że do sobotnio-niedzielnego numeru „Gazety Wyborczej” dodano pokazujący Lecha Wałęsę plakat „Portret nieznanego mężczyzny z wąsem” Jacka Fedorowicza. - Zabierz plakat na demonstrację, powieś w pracy, w domu. Wyraź swoją solidarność z Lechem Wałęsą - zachęca lektor.

W spocie chodzi o sobotnią demonstrację Komitetu Obrony Demokracji w obronie Wałęsy, który po ujawnieniu akt z domu gen. Kiszczaka został przez wielu historyków, publicystów i polityków uznany za tajnego współpracownika SB w pierwszej połowie lat 70. „Gazeta Wyborcza” zaraz po pojawieniu się tej informacji razem z Onetem zaczęła akcję „Solidarni z Lechem”, natomiast Komitet Obrony Demokracji wspiera od początku jego działalności w grudniu ub.r.

W piątek wieczorem „Gazeta Wyborcza” poinformowała, że spot został odrzucony przez Agencję Reklamy Polskiego Radia, ponieważ - jak uzasadnił mailowo nadawca - zgłoszono go do emisji zbyt późno („GW” nie podała, kiedy to nastąpiło). Jednocześnie według „GW” nadawca poprosił o przesłanie poprawionej wersji reklamy.

W odpowiedzi „Wyborcza” wypikała w spocie stwierdzenia „Lech Wałęsa” i „demonstracja”. Taka wersja reklamy także nie trafiła na anteny Polskiego Radia.

Od listopada ub.r. do stycznia br. udział Jedynki w rynku radiowym wyniósł 9,5 proc., Trójki - 8,6 proc., a Dwójki i Czwórki - po 0,5 proc.

W ub.r. średnia sprzedaż „Gazety Wyborczej” wynosiła 158 382 egz. (według danych ZKDP).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polskie Radio odmówiło emisji spotu „Gazety Wyborczej” o Wałęsie i KOD-zie

32 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ja_2016
Dajcie spokój, to co się wyrabia w tym kraju to jest jakiś straszny sen. Obudźcie mnie jak będzie po wszystkim.
48 22
odpowiedź
User
Tok
Dlaczego na demonstracjach KOD-u coraz więcej jest ludzi starych i bardzo starych ? Nie ma już w opozycji nikogo młodszego od Blumsztajna ?
odpowiedź
User
Polak
Dlaczego na demonstracjach KOD-u coraz więcej jest ludzi starych i bardzo starych ? Nie ma już w opozycji nikogo młodszego od Blumsztajna ?
Są. Ale sympatyzują z Korwinem, RN albo Kukizem i są jeszcze bardziej patriotyczni niż PiS. Reszta jest antypolska. A jak wytłumaczyć geriatryczność (nikogo nie obrażam, stwierdzam tylko) KODu? Prosto. Konia z rzędem temu, co znajdzie 20-30 latka wychwalającego PZPR, członka tej parti lub fana PRLu (w ujęciu politycznym).
57 15
odpowiedź
User
antyKOD
Sam miałem iść na marsz KODu. Szukałem powodu, ale mówie, nie jestem antypolski, nie interesują mnie pieniądze bankiera, mam rozum i godność człowieka, nie czytam GW, mam własną opinię (zmanipulowaną tylko internetem :D ), w zasadzie PiSowi idzie lepiej niż PO (trudno rządzić gorzej). Więc nie poszedłem.
64 20
odpowiedź
User
witam
Skończyło się rządowe źródełko finansowania w GW, to się denerwują. Ale to nieprawda, że nie ma reklam GW w mediach publicznych. W Wiadomościach co chwilę pokazują Michnika.
49 65
odpowiedź
User
sammler
> W spocie chodzi o sobotnią demonstrację Komitetu Obrony Demokracji w obronie Wałęsy (...)

Nie. W spocie chodzi o kasę. Gdyby chodziło o ideę, Wyborcza rozdawałaby plakat za darmo, np. z "Metrem". A o tym, że Wałęsa był TW historycy wiedzą i piszą od dawna (nie tylko ci związani z tzw. prawicą). Polecam również film "Plusy dodatnie, plusy ujemne" do obejrzenia na YT.
43 13
odpowiedź
User
sammler
@ zasmucony

Dokładnie - Solidarność to był RUCH SPOŁECZNY, miliony ludzi, którzy RAZEM pokazali swą siłę. Wałęsa, który notabene sam pchał się na pierwszą linię (nie on miał być przywódcą strajku), był tylko symbolem. Gdyby nie stały za nim "argumenty" w postaci niezadowolenia milionów, nikt by z nim nie rozmawiał...
27 11
odpowiedź
User
sammler
> W odpowiedzi „Wyborcza” wypikała w spocie stwierdzenia „Lech Wałęsa” i „demonstracja”. Taka wersja reklamy także nie trafiła na anteny Polskiego Radia.

Czyli Wyborczej od początku chodziło o hucpę. Wysłali pewnie faktycznie za późno i zrobili to z premedytacją.
29 14
odpowiedź
User
goś
Do Komitetu Obrony Donosicieli dołączyła się ekipa pana MICHNIKA.
36 14
odpowiedź
User
patriota
Do Komitetu Obrony Donosicieli dołączyła się ekipa pana MICHNIKA.
Nie do końca, ona ją współzałożyła.
32 12
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing