SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ponad 30 mln zł na reklamę samochodów w lipcu

Jak wynika z danych firmy Expert Monitor, w lipcu wydatki producentów i importerów samochodów osobowych na reklamę w mediach wyniosły w sumie prawie 31,5 mln zł.

 To o 9 mln mniej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Większość kwot przeznaczonych na reklamę w motoryzacji przypadła gazetom (12,1 mln zł), oraz magazynom (8,9 mln zł). Znacznie mniej z tych pieniędzy przeznaczono na telewizję (6,2 mln zł) i radio (4,3 mln zł). Wydatki na reklamę samochodów stanowiły w lipcu 4,7% wszystkich nakładów na reklamę w mediach. W lipcu roku 2004 udział wydatków na reklamę aut osobowych w stosunku do całości nakładów na reklamę wyniósł 5,8%.

W porównaniu z zeszłorocznymi wynikami wydatki na reklamę samochodów zmniejszyły się w lipcu br. o 22,5%. Liczba emisji zwiększyła się jednak o 3,4% osiągając poziom niespełna 11 tys. Najczęściej reklamy motoryzacyjne ukazywały się w stacjach radiowych - 7 419 razy, co oznacza wzrost w stosunku do analogicznego miesiąca roku ubiegłego o 56,3%.

Dane pochodzą z mediów objętych monitoringiem Expert-Monitor, a wszystkie podane wydatki liczone są wg cenników mediów bez upustów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ponad 30 mln zł na reklamę samochodów w lipcu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl