SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Popularność Reality TV w Japonii

Po 11 miesiącach obecności na japońskim rynku Reality TV dociera do ponad miliona japońskich gospodarstw domowych.

Kanał Reality TV  został wprowadzony na japoński rynek w lutym 2005 roku i jest on własnością Jupiter TV oraz Zone Vision Networks. Jest to pierwszy kanał poświęcony programom typu reality w kraju kwitnącej wiśni. Od pierwszego dnia emisji liczba abonentów Reality TV stale wzrasta, obecnie dociera do 1 070 000 gospodarstw.

Odbiorcami kanału jest około 560.000 abonentów telewizji kablowej, 460.000 odbiorców usług DTH przez telewizję SKY PerfecTV! oraz 50.000 abonentów usług Broadcast IP.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Popularność Reality TV w Japonii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl