Prawie połowa brytyjskich internautów niezadowolonych ze swoich dostawców
Brytyjscy konsumenci płacą 2,6 miliarda funtów rocznie za szerokopasmowy dostęp do internetu, ale aż 42 procent z nich nie jest zadowolona z poziomu usług jakie otrzymują w tym zakresie.

Tak wynika z raportu '2009 Broadband Customer Satisfaction Report' opracowanego przez porównujący ceny produktów portal uSwitch.com, na potrzeby którego przebadanych zostało ponad 12 tysięcy osób.
Badanie pokazało, że Brytyjczycy bardziej cenią sobie prędkość, wartość i usługę od dobrze znanej marki, na skutek czego wielu z nich rezygnuje z oferty dobrze znanych dostawców na rzecz mniejszych, będących na początku swojej działalności firm.
Najwyższy odsetek użytkowników zadowolonych z oferowanych im usług - 92 procent - zanotował operator O2. Dzięki temu zapchnął on na drugą pozycję zeszłorocznego lidera, jakim był PlusNet. Z kolei najgorzej wypadły Orange, BT i AOL (należący do Carephone Warehouse). Ten ostatni jeszcze dwa lata temu był pod tym względem na drugim miejscu, a teraz z jego usług niezadowolonych jest aż 34 procent klientów.
Z raportu uSwitch.com wynika również, że przeciętny rachunek za szybki internet jest obecnie na Wyspach o 5 procent tańszy (z 15,27 do 14,55 funta miesięcznie), a przeciętna prędkość łącza o 18 procent szybsza (z 3,6Mb/s do 4,2Mb/s) niż rok temu.
źródło: ISPreview
Dołącz do dyskusji: Prawie połowa brytyjskich internautów niezadowolonych ze swoich dostawców