SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Prawo ironii losu reklamuje PZU (wideo)

W najważniejszych mediach ruszyła nowa kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych w PZU. Akcję – pokazującą drogowe prawo ironii losu – przygotowały firmy Leo Burnett, Starlink, K2 i ACR.

Rozpoczęta właśnie kampania ubezpieczeń komunikacyjnych w PZU reklamuje, że w ramach tej oferty można korzystać z samochodu zastępczego przez cały czas naprawy swojego auta uszkodzonego w wypadku. Przekaz podkreśla, że nieprzewidziane zdarzenie na drodze może nastąpić w najmniej oczekiwanym momencie, określając to jako jedno z praw ironii losu.

Pierwsza część kampanii jest zaplanowana na 1,5 miesiąca. Grupa PZU w podobnej konwencji planuje reklamować swoje inne ubezpieczenia: majątkowe i na życie.




 

Obecny etap akcji obejmuje telewizję, internet, prasę i kina. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink, natomiast działania w internecie przygotowały i realizują agencja interaktywna K2 i dom mediowy ACR.

Dołącz do dyskusji: Prawo ironii losu reklamuje PZU (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl