SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Problemy Canal+

Organizacje konsumentów protestują przeciw działaniom Canal+. Wspiera je UOKiK

Łódzkie organizacje broniące praw konsumentów są zasypywane skargami łodzian na Canal+. Klienci, chcący uwolnić się od operatora, napotykają poważne utrudnienia. Telewizja nasyła na nich firmy windykacyjne!

W Biurze Miejskiego Rzecznika Konsumentów i w Federacji Konsumentów powiedziano, że łodzianie skarżą się na niezrozumiałe procedury zakończenia lub wypowiedzenia umowy. Wysyłają pisma do Warszawy, a firma ich nie dostrzega i dalej emituje programy. W niektórych przypadkach nawet przez trzy miesiące. Po takim okresie Canal + żąda od nich zapłaty za zaległy abonament. Jeśli nie chcą tego zrobić, straszy ich sprawami sądowymi.

- Pisma upominające Canal +, które ślemy im bez końca, nic nie dają. Liczymy więc na odgórne załatwienie sprawy. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów skierował przeciwko telewizji sprawy do sądu, a także wszczął postępowanie antymonopolowe - powiedziała Izabela Modzelewska z biura rzecznika.

UOKiK sądzi Canal + za naruszenie przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i za stosowanie w umowach klauzul, rażąco naruszających interesy klientów. Zarzuty to m.in. automatyczne zawieranie kolejnej umowy na czas określony; jeśli abonent rezygnuje, telewizja rozlicza się z nim dopiero po 3 miesiącach od wypowiedzenia umowy, jeśli klient płacić nie chce, operator ściąga należności przez specjalistyczne firmy. Ponadto Canal + nie odpowiada na skargi abonentów i ignoruje rzeczników konsumentów występujących w ich obronie.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Problemy Canal+

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl