SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Program Tomasza Lisa z mniejszą widownią. Hitem odcinek o uchodźcach

Program „Tomasz Lis na żywo” w jesiennej ramówce gromadzi średnio 1,66 mln osób, nieco mniej niż rok temu. TVP2 w czasie emisji magazynu zajmuje drugie miejsce w całym rynku, ale trzecie w grupie komercyjnej.

Po trzech odcinkach średnia widownia programu „Tomasz Lis na żywo” w jesiennej ramówce (w okresie od 31 sierpnia do 14 września br.) wyniosła 1,66 mln osób. Przełożyło się to na 12,72 proc. udziału Dwójki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 7,91 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Program oglądać można w poniedziałki o godz. 21.45.

Największą widownię w nowym sezonie talk-show zgromadziło wydanie z 14 września br., które oglądało 2 mln widzów. W tym odcinku gościem Tomasza Lisa byli: Joanna Mucha, Janusz Palikot, ks. Grzegorz Michalczyk, Przemysław Wipler i Kazimierz Marcinkiewicz. Całe wydanie programu poświęcone było kryzysowi migracyjnemu, który obecnie ma miejsce w Europie.

Oglądalność „Tomasza Lisa na żywo” odcinek po odcinku

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR %

31-08-2015

1 548 655

12,32%

07-09-2015

1 444 502

10,07%

14-09-2015

2 000 296

16,24%

Średnio:

1 664 293

12,72%

W porównaniu do niemal analogicznego okresu ub.r. widownia „Tomasza Lisa na żywo” spadła o 110 tys. osób. Wówczas talk-show TVP2 (po czterech pierwszych odcinkach) śledziło 1,77 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 14,66 proc. oraz 8,71 proc.

TVP2 w paśmie emisji audycji Tomasza Lisa zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem jest Polsat z wynikiem na poziomie 21,66 proc., nadający wówczas filmy fabularne (raz pokazany został mecz Polska-Gibraltar, którego widownia wyniosła aż 5,22 mln osób - zobacz te dane). Trzeci jest TVN (9 proc.; gł. „Top model” i „Na językach”), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” radzi sobie TVP1 (4,33 proc.; koncert „My, Naród”, „Wielki test o Wojsku Polskim” i „Teatr Telewizji”).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka jest dopiero trzecia. Wyprzedzają ją Polsat i TVN.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

Polsat

2 832 837

21,66%

25,73%

TVP2 - Tomasz Lis na żywo

1 664 293

12,72%

7,91%

TVN

1 177 775

9,00%

13,47%

TVP1

566 601

4,33%

2,93%

 

Dołącz do dyskusji: Program Tomasza Lisa z mniejszą widownią. Hitem odcinek o uchodźcach

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
vbxfg
buccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc
odpowiedź
User
zły
Kontynuacja telewizji partyjnej, tvBrauna.
odpowiedź
User
Norbi
Nie mam zamiaru płacić abonamentu radiowo-telewizyjnego i słuchać PrOpagandy Lisa.
odpowiedź