SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Provident reklamuje się z nowym logo i hasłem „Wierzymy w Twój plan” (wideo)

Firma pożyczkowa Provident w ramach globalnego rebrandingu zmienia na polskim rynku logo i wprowadza nowe hasło „Wierzymy w Twój plan”. Towarzyszy temu kampania reklamowa, autorstwa agencji Isobar Polska i OMD, wspierająca promocję „Wypisz wymaluj”.

Article

- Nowe logo to zwieńczenie zmian oraz podejścia, jakie kształtowało się w Providencie przez ostatnie kilka lat. Rozwinęliśmy nowe kanały sprzedaży, rozbudowaliśmy portfolio produktowe, dopasowane do nowych oczekiwań klientów. Przyszedł również czas na odświeżenie wizerunku - opisuje zmianę identyfikacji wizualnej Katarzyna Szerling, członek zarządu i dyrektor marketingu w Provident Polska. - Zamierzamy działać zgodnie z hasłem „Wierzymy w Twój plan” i pokazać klientom, zarówno tym stałym, jak i potencjalnym, że jesteśmy świadomi ich marzeń i codziennych wyzwań, a także przekonani o rozsądku przy podejmowaniu decyzji finansowych - deklaruje.

Jest to element globalnej zmiany identyfikacji Providenta (należącego do Grupy IPF). Polska to pierwszy kraj, w którym wprowadzono nowe logo i hasło.

W pierwszej kampanii z użyciem nowego wizerunku Providenta reklamowana jest promocja „Wypisz wymaluj”, w ramach której przy pożyczkach o całkowitych kwotach 500 zł, 1000 zł i 1500 zł łączne zobowiązanie do spłaty wynosi odpowiednio 600 zł, 1200 zł i 1800 zł w trzech miesięcznych ratach. Taka oferta będzie obowiązywać do końca lutego.

Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat i 71 stacji tematycznych) oraz w internecie.

Kreacją reklam zajęła się agencja Isobar Polska (należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska), a zakupem czasu i powierzchni reklamowych - dom mediowy OMD.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Provident reklamuje się z nowym logo i hasłem „Wierzymy w Twój plan” (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja22
"Wierzymy w Twój plan... ale sami mamy taki, żeby wyciągnąć od ciebie jak najwięcej kasy".
17 9
odpowiedź
User
ten_co_wie
ale błysnąłeś tym komentarzem...
9 8
odpowiedź