SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Prowadzący „Top Chef” ambasadorem marki Whirlpool

Grzegorz Łapanowski, prowadzący program „Top Chef” w Polsacie, rozpoczął współpracę z marką Whirlpool. Będzie m.in. bohaterem zbliżającej się kampanii reklamowej marki.

Grzegorz Łapanowski w kampanii Whirlpool Article

W ramach współpracy Łapanowski poprowadzi warsztaty kulinarne w Akademii Kulinarnej Whirlpool działającej w warszawskim Soho Factory, a jego przepisy i porady kulinarne znajdą się na stronie internetowej Akademii.

Kampania reklamowa Whirlpool z udziałem Grzegorza Łapanowskiego obejmie prasę oraz internet.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Prowadzący „Top Chef” ambasadorem marki Whirlpool

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl