SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Przejdźmy na Tea" w kampanii Irving (wideo)

W telewizji ruszyła wizerunkowa kampania herbat Irving. Akcję pod hasłem "Przejdźmy na Tea” przygotowały firmy PZL i Mediacom.

Wiosenna kampania kontynuuje rozpoczęte w ubiegłym roku działania wizerunkowe marki Irving, tym razem skupiając komunikację wokół jakości herbat.

Spot reklamowy pokazuje "zajęcia praktyczne" z udziałem herbaty Irving i podkreśla, że do przygotowania blendów użyte są tylko najmłodsze listki i pączki krzewów herbacianych, a specjalnie zaprojektowane saszetki wyróżniają się sposobem mocowania zawieszki - bawełnianą nitką, bez użycia kleju i metalowych zszywek.

 


Reklama ma być emitowana w czasie najwyższej oglądalności przy najpopularniejszych programach telewizyjnych w kanałach ogólnopolskich i tematycznych.

Za pomysł kreatywny i produkcję spotu odpowiada agencja reklamowa PZL. Zakup mediów do kampanii zrealizował dom mediowy MediaCom.

Dołącz do dyskusji: "Przejdźmy na Tea" w kampanii Irving (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
eee
ta reklama jest straszna!
odpowiedź
User
aja a ja
zgadzam się, aż ciarki mnie przeszły z powodu zażenowania. Może ktoś wie, dlaczego te mundurki i damska ( jak chińska pomieszana z harym poterem) uczelnia?
odpowiedź
User
Jar Jar
Tyle dziewcząt w mundurkach.
Prosi się o wiral :)

Ogólnie - ma jakiś klimat w odróżnieniu od nudy innych producentów herbaty.
odpowiedź