SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Przejdźmy na Tea" w kampanii Irving (wideo)

W telewizji ruszyła wizerunkowa kampania herbat Irving. Akcję pod hasłem "Przejdźmy na Tea” przygotowały firmy PZL i Mediacom.

Wiosenna kampania kontynuuje rozpoczęte w ubiegłym roku działania wizerunkowe marki Irving, tym razem skupiając komunikację wokół jakości herbat.

Spot reklamowy pokazuje "zajęcia praktyczne" z udziałem herbaty Irving i podkreśla, że do przygotowania blendów użyte są tylko najmłodsze listki i pączki krzewów herbacianych, a specjalnie zaprojektowane saszetki wyróżniają się sposobem mocowania zawieszki - bawełnianą nitką, bez użycia kleju i metalowych zszywek.

 


Reklama ma być emitowana w czasie najwyższej oglądalności przy najpopularniejszych programach telewizyjnych w kanałach ogólnopolskich i tematycznych.

Za pomysł kreatywny i produkcję spotu odpowiada agencja reklamowa PZL. Zakup mediów do kampanii zrealizował dom mediowy MediaCom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Przejdźmy na Tea" w kampanii Irving (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
eee
ta reklama jest straszna!
odpowiedź
User
aja a ja
zgadzam się, aż ciarki mnie przeszły z powodu zażenowania. Może ktoś wie, dlaczego te mundurki i damska ( jak chińska pomieszana z harym poterem) uczelnia?
odpowiedź
User
Jar Jar
Tyle dziewcząt w mundurkach.
Prosi się o wiral :)

Ogólnie - ma jakiś klimat w odróżnieniu od nudy innych producentów herbaty.
odpowiedź
User
mea
No to chyba najgorsza reklama PZL....Az brzuc boli! No i...czy ktos jeszcze robi herbate ze zszywkami?? Ja jako konsumentka mam to gdzies....Szkoda.
odpowiedź
User
olo
kolejna kalka reklamy kawy
typu ploteczki przy kawie albo
herbacie,wszyscy teraz tak robia
odpowiedź