SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Przełom w segmencie reklamy zewnętrznej

Ströer wprowadza BMS (Billboard Management System)- najnowocześniejszy software do zarządzania on-line procesem realizacji kampanii

Został on stworzony specjalnie na zlecenie firmy Ströer. Twórcą software'u jest firma Comtica, ekspert w dziedzinie dostarczania rozwiązań informatycznych na potrzeby marketingu, zarządzania i sprzedaży.

BMS umożliwia sprawne zarządzanie on-line procesem wyklejania plakatów, począwszy od momentu dostarczenia ich do magazynu, aż po dokumentację z wykonania zlecenia. Klient będzie miał możliwość śledzenia w czasie rzeczywistym postępu realizacji swojej kampanii (zdjęcia, dokładny czas wyklejenia poszczególnych plakatów oraz procentowe zaawansowanie realizacji całego zlecenia) poprzez serwis www, dostępny w aplikacji BSS (Billboard Selection System). Wspólny dla wszystkich uczestników procesu system BMS składa się z dwóch aplikacji: systemu centralnego i aplikacji mobilnej (zainstalowanej w telefonach komórkowych).

Zasada działania systemu jest prosta. Po dostarczeniu przez Klienta plakatów do magazynu BMS automatycznie rozdziela prace pomiędzy poszczególne firmy i zespoły klejące - tworzy tzw. listy klejeń. Zweryfikowane przez dyspozytora trafiają one do właściwych firm klejących (ponad 100 w całej Polsce) razem z odpowiednią ilością plakatów. Realizacja zlecenia jest dokumentowana w formie raportu zawierającego skan kodu Matrix oraz zdjęcie tablicy (z datą i godziną wykonania). Kod kreskowy Matrix to istotna technologiczna nowość służąca do identyfikacji nośnika. Każdorazowo, po wyklejeniu plakatu jest on wczytywany do systemu za pomocą specjalnej funkcji w telefonie komórkowym.

Tak zaawansowana technicznie identyfikacja tablic pozwala na pełną kontrolę procesu klejenia, a klientowi daje pewność, że wyklejane są właściwe tablice, we właściwym czasie.

Obok dokumentacji z wykonania zadania w raporcie mogą się znaleźć także dodatkowe informacje o stanie technicznym tablicy, na podstawie których firma podejmie działania naprawcze.

Raport przesyłany jest za pośrednictwem telefonu komórkowego do części centralnej systemu BMS. Po otrzymaniu raportu dyspozytor natychmiast weryfikuje poprawność wykonania zlecenia.

System zapewnia pełną koordynację działań, stałą kontrolę przebiegu procesu, szybką komunikację i sprawną realizację zlecenia.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Przełom w segmencie reklamy zewnętrznej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl