SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przerażająca kampania przeciwko jeździe po pijanemu w Wielkiej Brytanii (wideo)

Brytyjski Departament Transportu opublikował nowy, szokujący spot telewizyjny towarzyszący kampanii społecznej „THINK!”, mającej przeciwdziałać prowadzeniu samochodu pod wpływem alkoholu.

Przerażająca kampania przeciwko jeździe po pijanemu w Wielkiej Brytanii (wideo)

Na trwającym niecałą minutę filmie zatytułowanym „#PubLooShocker”, widzimy nagrania z ukrytej kamery w toalecie jednego z londyński pubów. Nad umywalkami znajduje się duże lustro. Gdy mężczyźni do niego podchodzą, pojawia się dźwięk, od drugiej strony z dużą siłą w szybę uderza manekin kobiety. Głowa przebija się przez szkło, a na umywalki spływa sztuczna krew.

Kampanię przygotował londyński oddział agencji Leo Burnett. Film wyreżyserował Ed Morris z firmy Rattling Stick. Poza spotem telewizyjnym akcję „THINK!” promować mają także nagrania radiowe oraz reklamy w prasie, przedstawiające kolejne etapy procesu sądowego dla osób zatrzymanych za prowadzenie samochodu po pijanemu.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Przerażająca kampania przeciwko jeździe po pijanemu w Wielkiej Brytanii (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tomasz szymczyk
umarłbym w tej łazience na zawał
odpowiedź
User
kasia
inicjatywa godna pochwalenia, ale co to ma wspólnego z odstraszaniem od jazdy po pijanemu? dobrze pomyślane, ale niestety twórcom zabrakło dobrego pomysłu, by akcja była czytelna i zrozumiała.
odpowiedź
User
ekspert
Dobre video, ale miejmy świadomość, że film fake, nikt by nie naraził osób w toalecie na odłamki szkła..
odpowiedź
User
łukasz mazurek
nie jestem w stanie zrozumieć, w jaki sposób ta kampania ma zadziałać na wyobraźnię kierowców.
odpowiedź
User
marcin czajka
jeżeli ktoś ma problemy z sercem, ta reklama... może zabić.
odpowiedź