SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Przetarg Herbapolu rozstrzygnięty

Agencja McCann Erickson wraz z MRM Momentum i Zentropy Partners wygrały przetarg na obsługę nowej marki Herbapolu Lublin.

Zakres współpracy ma objąć zarówno reklamę telewizyjną, działania interaktywne i niestandardowe, ale szczegóły nie zostały jeszcze potwierdzone.

„Bardzo cieszymy się z tego zwycięstwa, szczególnie iż kilka miesięcy wcześniej opracowaliśmy kompleksową strategię rozwoju całego portfolio Herbapolu.”  powiedział Piotr Łukasiewicz, dyrektor planowania strategicznego w McCann Erickson. „Projekt nowej marki i zaplanowane działania komunikacyjne są konsekwencją naszej propozycji strategicznej”.

Herbapol istnieje od ponad 50 lat i jest liderem polskiego rynku zielarskiego. Ma w swej ofercie herbaty ziołowe i owocowe, syropy owocowe, oraz środki farmaceutyczne i suplementy diety przygotowane z ziół i roślin leczniczych. Produkty Herbapolu dostępne są zarówno w sklepach spożywczych, jak i w aptekach, a jego portfolio obejmuje m.in. takie marki produktowe jak: Zielnik Polski, Zielnik Apteczny, SlimFigura, Naturalna Odnowa, Owocowa Spiżarnia, Herbaciany Ogród.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Przetarg Herbapolu rozstrzygnięty

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl