Przetarg Herbapolu rozstrzygnięty
Agencja McCann Erickson wraz z MRM Momentum i Zentropy Partners wygrały przetarg na obsługę nowej marki Herbapolu Lublin.
Zakres współpracy ma objąć zarówno reklamę telewizyjną, działania interaktywne i niestandardowe, ale szczegóły nie zostały jeszcze potwierdzone.
„Bardzo cieszymy się z tego zwycięstwa, szczególnie iż kilka miesięcy wcześniej opracowaliśmy kompleksową strategię rozwoju całego portfolio Herbapolu.” powiedział Piotr Łukasiewicz, dyrektor planowania strategicznego w McCann Erickson. „Projekt nowej marki i zaplanowane działania komunikacyjne są konsekwencją naszej propozycji strategicznej”.
Herbapol istnieje od ponad 50 lat i jest liderem polskiego rynku zielarskiego. Ma w swej ofercie herbaty ziołowe i owocowe, syropy owocowe, oraz środki farmaceutyczne i suplementy diety przygotowane z ziół i roślin leczniczych. Produkty Herbapolu dostępne są zarówno w sklepach spożywczych, jak i w aptekach, a jego portfolio obejmuje m.in. takie marki produktowe jak: Zielnik Polski, Zielnik Apteczny, SlimFigura, Naturalna Odnowa, Owocowa Spiżarnia, Herbaciany Ogród.
Dołącz do dyskusji: Przetarg Herbapolu rozstrzygnięty