SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Publicis Media utrzymuje obsługę Grupy Żywiec, zamiast Spark Foundry zajmie się tym Starcom

Dom mediowy Starcom wygrał przetarg na obsługę mediową produkującej piwo Grupy Żywiec. Poprzednio zajmował się tym Spark Foundry, który tak jak Starcom należy do Publicis Media.

Article

Do przetargu zaproszono holdingi marketingowe SMG/Publicis i Dentsu Aegis Network, które w wyniku globalnego przetargu zajmują się obsługą mediową Heineken Group, powiązanej z Grupą Żywiec.

- Lokalny przetarg miał za zadanie sprawdzić konkurencyjność ofert obydwu partnerów zarówno pod względem strategicznym, jak i kosztowym, a także zademonstrować przygotowanie obydwu partnerów do wspierania klienta w obszarze transformacji digitalowej w przyszłości - opisała Grupa Żywiec w komunikacie prasowym przesłanym portalowi Wirtualnemedia.pl. Producent zaznaczył, że o wyborze Starcomu zdecydowała większa atrakcyjność jego oferty pod względem strategicznym i kosztowym.

Obsługą audytorską przetargu zajął się Instytut Audytu Mediowego. Nie podano, na jak długo podpisano umowę ze Starcomem.

Grupa Żywiec jest producentem i dystrybutorem takich marek piwa jak m.in. Żywiec, Warka, Desperados, Heineken, Królewskie, Tatra, Specjal i Strong.

W pierwszych pięciu miesiącach br. firma była największym reklamodawcą wśród producentów piwa, jej cennikowe wydatki marketingowe w mediach pozainternetowych wyniosły 92,1 mln zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Publicis Media utrzymuje obsługę Grupy Żywiec, zamiast Spark Foundry zajmie się tym Starcom

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl