SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Puls 2 pięciokrotnie zwiększył widownię, 32 mln zł z reklam

Kanał Puls 2 w ciągu roku istnienia zanotował niemal pięciokrotny wzrost oglądalności względem pierwszych dni swojego nadawania. Wpływy reklamowe w tym okresie wyniosły 32 mln zł. Hitem stacji jest program “Spotkanie z balladą”.

Puls 2 pięciokrotnie zwiększył widownię, 32 mln zł z reklam

Naziemny kanał Puls 2 nadaje od 19 lipca ub.r. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w pierwszym roku emisji jego średnia oglądalność wyniosła 37 tys. widzów, co przełożyło się na 0,61 proc. udziału w rynku w grupie 4+ i 0,58 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Łącznie przez ten okres kanał dotarł do ponad 17 mln widzów.

 

Puls 2

Wszyscy 4+

16-49

Okres

AMR

SHR %

AMR

SHR %

19-07-2012 - 18-07-2013

37 295

0,61%

14 539

0,58%


Oglądalność stacji rosła przez cały okres nadawania. W pierwszym tygodniu emisji, czyli od 19 do 25 lipca 2012 roku, średnio nowy kanał śledziło 12 tys. widzów, co przekładało się na 0,24 proc. udziału w grupie 4+ i 0,31 proc. w 16-49 (więcej na ten temat). Natomiast przez 18 pierwszych dni lipca tego roku średnia widownia minutowa Pulsu 2 wynosiła już 62 tys. osób, a udział stacji uplasował się odpowiednio na poziomie 1,20 proc. i 1,21 proc.

Puls 2 dostępny jest jedynie w ofercie naziemnej telewizji cyfrowej oraz w sieciach kablowych (nie oferują go na razie platformy satelitarne). W październiku 2012 roku jego udział wśród kanałów z DVB-T wynosił 1,6 proc., co dawało stacji 12. miejsce (poznaj szczegóły) Natomiast w czerwcu br. kanał zajmował w tym rankingu już 9. miejsce, a jego udział wynosił 3,59 proc. (więcej na ten temat).

Najwięcej widzów na antenie Pulsu 2 zgromadził dotychczas nadany 6 kwietnia br. odcinek widowiska estradowo-kabaretowego “Spotkanie z balladą”, który obejrzało 450 tys. osób. Drugie miejsce zajął francuski serial dokumentalny “Gwiazdy pod lupą” (360 tys. widzów).

Top 5 pozycji w Puls 2 w okresie od 19.07.2012 – 18.07.2013

Wszyscy 4+

Program

Data

Start

AMR

SHR %

SPOTKANIE Z BALLADA /PROG.ROZR./

06-04-2013

19:56

450 699

2,86%

GWIAZDY POD LUPA /SER.DOK.FRA./

11-05-2013

19:54

359 346

2,73%

13 POSTERUNEK 2 /SER.KOM.POL./

30-05-2013

22:18

317 400

3,11%

KRECIK/CZES.FILM ANIM./

24-02-2013

17:47

299 949

2,05%

NAJGROZNIEJSZE ZWIERZETA SWIATA /SER.PRZYR.USA/

24-02-2013

11:56

282 420

2,45%


Z danych cennikowych wynika, że wpływy reklamowe Pulsu 2 w pierwszym roku istnienia wyniosły 31,5 mln zł (dane bez rabatów).

W związku z urodzinami stacja na trzy dni zmieniła logo i rozpoczęła emisję specjalnego urodzinowego spotu (obejrzyj go i przeczytaj więcej).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Puls 2 pięciokrotnie zwiększył widownię, 32 mln zł z reklam

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kamil
Ściobłowskiemu i spółce najlepszego.
24 11
odpowiedź
User
Aśka
Moim zdaniem to najlepsza nowa stacja w Polsce. Dzięki za bajki dla moich potworów, dokumenty i seriale dla dorosłych, a także za ostatni pomysł, czyli 'Horror nocy letniej' z 'Władcą lalek'. Sto lat i samych sukcesów!
26 12
odpowiedź
User
Magda
Jacek, brawo! Oby tak dalej!
19 11
odpowiedź
User
PIXWQ
Poziom tej stacji to Dno.Pojawi się TVP ABC to jestem ciekaw wyników,bo będzie konkurencja nastawiona na małego widza.
16 23
odpowiedź
User
Orzeł
Bardzo dobra ramowka stacji. Widać ze ten kto ja układa wie co robi.
20 12
odpowiedź