Neymar Jr, Cara Delevingne, Usain Bolt, Winnie Harlow i Lewis Hamilton w kampanii „Only See Great” Pumy
Neymar Jr, Cara Delevingne, Usain Bolt, Winnie Harlow i Lewis Hamilton to gwiazdy nowej kampanii Pumy „Only See Great”.

Inspiracją dla kampanii „Only See Great” jest Jay-Z, który po raz pierwszy powiedział: "I only see great. I don’t see good. I don’t see compromise. We should always strive to make something great, something that will last." (Widzę tylko perfekcję. Neguję przeciętność. Powinniśmy zawsze dążyć do stworzenia czegoś wielkiego, czegoś, co przetrwa).
Gwiazdy w kampanii Pumy „Only See Great”
- Jay podzielił się swoimi osobistymi przemyśleniami na temat wielkości podczas jednej z naszych pierwszych dyskusji na temat wzornictwa i projektowania produktów" - powiedział Adam Petrick, global director of brand and marketing w Puma. - Jego cytat doskonale reprezentował przesłanie, które jako marka chcieliśmy przekazać w tym wyjątkowym roku, pełnym wydarzeń sportowych, takich jak Igrzyska Olimpijskie w Tokio. Myślę, że przesłanie dotyczy odrzucenia wszystkiego, co nie jest wspaniałe, spojrzenia w głąb siebie i dostrzeżenia czegoś, czego nie widzi nikt inny - dodaje Petrick.
Na kampanię składa się seria wywiadów z ambasadorami Pumy, którzy przedstawią swoje osobiste spojrzenie na dążenie do sukcesu w pandemii. Materiały trafią na media społecznościowe marki Puma.
W akcji udział biorą Neymar Jr, Winnie Harlow, Antoine Griezmann, Pep Guardiola, Karsten Warholm, Mondo Duplantis, Usain Bolt, Cara Delevingne, Lamelo Ball, Skylar Diggins-Smith, Kyle Kuzma, Lewis Hamilton, Rickie Fowler, czy Virat Kohli.
Kampania "Only See Great" będzie podstawą do wprowadzenia na rynek wielu produktów w ciągu roku, w tym kluczowych kolekcji noszonych przez sportowców i federacje podczas tegorocznego Euro 2021, Copa America i Igrzysk Olimpijskich.
Dołącz do dyskusji: Neymar Jr, Cara Delevingne, Usain Bolt, Winnie Harlow i Lewis Hamilton w kampanii „Only See Great” Pumy