SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Pytanie na śniadanie” straciło 60 tys. widzów. 75,5 mln zł z reklam

W zakończonym właśnie sezonie „Pytanie na śniadanie” śledziło średnio 397 tys. osób, o 59 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. TVP2 w paśmie emisji programu zajęła trzecie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 75,5 mln zł.

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność „Pytania na śniadanie” w okresie od 2 września 2013 roku do 28 czerwca 2014 roku wyniosła 397 tys. widzów. Przełożyło się to na 9,89 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 7,76 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Program na antenie TVP2 był nadawany od poniedziałku do soboty o godz. 8.00.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadziło wydanie magazynu pokazane 3 maja br., które przyciągnęło przed telewizory 758 tys. widzów. Wszystkie trzy topowe odcinki programu to wydania pokazane w soboty.

Trzy topowe odcinki „Pytania na śniadanie”

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR%

03-05-2014

758 414

10,34%

18-01-2014

754 504

12,48%

01-02-2014

720 238

12,83%


W porównaniu do poprzedniego sezonu „Pytanie na śniadanie” straciło 59 tys. widzów. W okresie od września 2012 do czerwca 2013 roku magazyn śledziło 456 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 11,71 proc. i 9,36 proc. udziału.

TVP2 w paśmie emisji programu zajmowała trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce w tym czasie należało do TVN, który w tym paśmie emitował gł. konkurencyjny magazyn

„Dzień Dobry TVN” (zobacz wyniki oglądalności tego programu), co przełożyło się na 12,18 proc. Drugi był Polsat (10,02 proc.), natomiast najsłabiej spośród tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP1 (5,96 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR%

SHR%

TVN

488 638

12,18%

15,70%

Polsat

402 010

10,02%

10,33%

TVP2 - Pytanie na śniadanie

396 745

9,89%

7,76%

TVP1

239 007

5,96%

3,63%


Wpływy reklamowe wokół śniadaniowego magazynu TVP2 wyniosły 75,54 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Dołącz do dyskusji: „Pytanie na śniadanie” straciło 60 tys. widzów. 75,5 mln zł z reklam

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ewa
Oj slabiutka ta ogladalnosc ...ale jak sie wszystko kopiuje od DDTVN no to taką się ma ogladalnosc.czas na własne pomysły

odpowiedź
User
Barakbrak
pomysłów własnych brak
odpowiedź
User
Mark
Przestańcie pokazywać ciągle te same dzioby i myślcie kreatywniej. A jeśli brak pomysłów to być może z usług solidnej agencji marketingowej pora skorzystać.
odpowiedź