SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reality show - skutecznym narzędziem PR

We wrześniu we flamandzkiej telewizji VRT wystartował program typu reality show pt. "Sur pied d'égalité" - "Na równej stopie".

Idea programu zakłada, że szefowie dużych koncernów, kolejno wcielą się na 5 dni w role swoich pracowników z najniższych szczebli. Producentem i pomysłodawcą programu jest Kanaka Productions NV.

Założeniem przedsięwzięcia jest zwiększenie świadomości dyrektorów na temat sytuacji ich pracowników i warunków w jakich pracują.

- To wspaniałe działanie public relations i okazja dla dyrekcji do zbliżenia się do ludzi - tłumaczył pierwszy uczestnik programu - Alan Flausz, dyrektor generalny Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej w Brukseli.

Flausch przyjął propozycję udziału w programie bez wahania. W programie sam poprowadził tramwaj. Innym przygotowanym dla niego zadaniem było położenie torów.
- To było ogromne wyzwanie, a jednocześnie świetna zabawa - podsumował Flausch.

Już po pierwszych dniach nagrań do programu, dyrektor Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej zdecydował o zakupie nowego pojazdu dla nadzoru sieci autobusowej.

Źródło: Le Soir, AP - Piar.pl.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Reality show - skutecznym narzędziem PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl