SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

“Reguły gry” mają 320 tys. widzów i przegrywają z TV4

“Reguły gry”, pierwszy polski serial TVN7, po trzech odcinkach ma średnio 320 tys. widzów. To więcej niż stacja gromadziła rok temu w tym paśmie. Produkcja przegrywa jednak z TV4, a jej widownia spada z odcinek na odcinek.

“Reguły gry” mają 320 tys. widzów i przegrywają z TV4

Sitcom nadawany jest w czwartki o 20.00. Trzy pierwsze odcinki dały stacji średnio 2,02 proc. udziału w grupie 4+ i 2,82 proc. w grupie 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl. Najwięcej widzów miał pierwszy odcinek serialu - śledziło go 370 tys. osób. Kolejne cieszyły się już mniejszą popularnością - trzeci przyciągnął o 100 tys. widzów mniej. Chociaż dzień przed jego emisją TVN powtórzył na głównej antenie dwa pierwsze epizody.

“Reguły gry” poprawiły wyniki czwartkowego pasma o 20.00. Rok temu w tym czasie TVN7 miał odpowiednio 1,78 proc. i 1,86 proc. udziału. Z kolei średni udział Siódemki w okresie nadawania trzech pierwszych odcinków “Reguł” wyniósł 2,07 proc. w grupie 4+ i 2,66 proc. w 16-49.

W porównaniu do stacji o podobnym profilu i zasięgu, kanał w czasie emisji sitcomu przegrywa z TV4, ale wygrywa z TV Puls. Czwórka, nadająca powtórki “Galileo” w tym paśmie ma 2,42 proc. udziału wśród wszystkich widzów, zaś TV Puls - 1,90 proc. Podobnie jest w grupie komercyjnej.

TVN7 w niedziele o 19.30 nadaje też powtórki “Reguł gry”. Dotąd pokazano w tym paśmie dwa odcinki, które obejrzało średnio 250 tys. widzów, co dało stacji 1,48 proc. udziału w grupie 4+ i 2,19 proc. w 16-49.


Z danych telemetrycznych wynika, że serial oglądają głównie kobiety, widzowie w wieku 10-15 lat, 25-29 lat, 35-44 lata oraz między 50. a 59. rokiem życia, mieszkańcy średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

“Reguły gry” to adaptacja amerykańskiego sitcomu “Rules of Engagement”. Produkcja pokazuje różnego typu relacje damsko-męskie widziane oczyma świeżo zaręczonej pary, wieloletniego małżeństwa oraz wiecznego singla. W serialu grają Katarzyna Kwiatkowska, Jan Jankowski, Julia Kamińska, Maciej Zakościelny i Paweł Wilczak (więcej na ten temat). Sitcom wspierałakampania w internecie i na billboardach oraz autopromocja w kanałach Grupy TVN.


Widownia “Reguł gry” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
16-02-2012 369 782 2,33% 3,38%
23-02-2012 335 511 2,04% 2,90%
01-03-2012 265 952 1,67% 2,15%
Średnia 324 278 2,02% 2,82%


Oglądalność sitcomu na tle konkurencji

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TV4 390 034 2,42% 3,57%
TVN7 – Reguły... 324 278 2,02% 2,82%
TV Puls 305 352 1,90% 2,21%


Profil widowni serialu

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 40,24% 84
Kobiety 59,76% 115
Wiek  4-9 4,06% 69
 10-15 6,90% 103
16 - 19 3,83% 70
20 - 24 5,49% 71
25 - 29 12,61% 142
30 - 34 8,15% 98
35 - 39 10,11% 136
40 - 44 8,93% 138
45 - 49 5,71% 85
50 - 54 8,60% 107
55 - 59 12,60% 161
60 13,01% 63
Wlk. miasta Wieś 33,14% 84
< 50 tys. 23,14% 99
50-100 tys. 4,35% 52
100-200 tys. 9,69% 127
> 200 tys. 29,68% 139
Zawód Top management 17,02% 173
Pracownicy średniego szczebla 12,96% 83
Pracownicy fizyczni i rolnicy 22,89% 121
Emeryci 21,17% 84
Inni 25,95% 85
Wykształcenie Podstawowe 36,19% 90
Średnie 32,90% 101
Wyższe 19,95% 137
Inne 10,96% 87


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Reguły gry” mają 320 tys. widzów i przegrywają z TV4

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zdzichu
Serial 100 razy lepszy od gniota "Wszyscy kochają Romana". Gdyby leciał w TVN miałby większa oglądalność, bo serial nie jest zły, fajnie się go ogląda.
8 8
odpowiedź
User
walter
tragiczne wyniki
8 8
odpowiedź
User
gość
jak na taką promocję to nawet na tvn 7 powinno być więcej widzów:)
o sukcesie można by mówić,jakby było 2 razy więcej widzów i widownia zamiast spadać by rosła.
Jan na taką promocję to nawet około 1 mln widzów można by się spodziewać
A co do samego serialu no to wg mnie słaby,ale ja akurat nie lubię sitcomów:)
8 8
odpowiedź
User
zenon burzawa
Do momentu aż nasi rodzimi "scenarzyści" nie wykształcą w sobie umiejętności pisania burleski, nie będziemy mieć porządnych sitcomów i komedii. I nie pomogą nawet zagraniczne gotowce. A że niestety umiejętność owa zanikła w wyniku celowego działania ustroju komunistycznego (wyniszczenie inteligencji) i nie ma się od kogo uczyć i komu nauczać, sytuacje jest niestety patowa na obecny czas.
8 8
odpowiedź
User
modrzejewska
tragiczna kupa....szkoda czesci aktorow...powinni sie troche szanowac....
8 8
odpowiedź