SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklama z kodu

Nowoczesne kody kreskowe pozwalać mają na przechowywanie materiałów wideo przeznaczonych dla telefonów komórkowych.

Pewna azjatycka firma opracowała trójwymiarowe kody kreskowe, które mogą pozwolić na zapis za ich pomocą od 600 KB do nawet 1,8 MB danych. To wystarczająca ilość kilobajtów by zmieścić w niej np. reklamy kierowane na ekrany urządzeń mobilnych. Nowy trójwymiarowy kod oparto o dwuwymiarową technologię QR Code (przykład znajdziecie na ilustracji poniżej), opracowaną przez japońską firmę Denso-Wave.
 
Firma Content Idea of Asia nazywa swój wynalazek PM Code. Ten ciekawy system przechowywania relatywnie dużej ilości danych może składać się nawet z 24 „warstw” kodu przedstawianych w różnych kolorach.
 
Jak może wyglądać zastosowanie tego typu technologii? Sfotografowanie telefonem komórkowym umieszczonej na stronie czasopisma reklamy z kodem oferować może możliwość obejrzenia filmowej zachęty do zakupu produktu.
 
Oprogramowanie pozwalające na rozkodowywanie zapisanych w PM Code treści ma być dostępne za darmo. Technologia ma zadebiutować w Japonii latem tego roku.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Reklama z kodu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl