SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklamówki wideo od Google

Pierwsze reklamy mają trafić do sieci jeszcze w tym tygodniu.

To kolejna próba poszukiwania dodatkowych źródeł przychodów poza przynoszącymi obecnie największe zyski reklamami tekstowymi. Yahoo! przytacza przykład wpływu, jaki nowa oferta może mieć na strony prezentujące reklamy Google. Jeśli otaczający reklamę materiał dotyczyć będzie np. nieruchomości, w okienku wideo będzie można obejrzeć film reklamowy poświęcony firmie zajmującym się sprzedażą domów lub apartamentów.

Nowa oferta Google może być odpowiedzią na marketingowe oczekiwania niektórych firm. O ile mniejsi klienci nie oczekują często wymyślnych form reklamy, duzi reklamodawcy zgłaszają takie zapotrzebowanie. Wideo otwiera takie możliwości.

Yahoo! zauważa, że atrakcyjność nowej oferty Google może zostać nieco przyćmiona faktem, że nagrania nie będą odtwarzać się automatycznie. O tym, czy strumieniowe dane z materiałem reklamowym mają płynąć do internauty, decydować będzie użytkownik, wciskając guzik odtwarzania. Do czasu jego wciśnięcia, wyświetlana będzie tylko grafika wskazująca na reklamę wideo. Według przedstawicieli Google, nowa forma przekazu pozwoli firmom m.in. na eksperymentowanie z różnego typu materiałami przed wprowadzeniem ich na ekrany telewizyjne. Nagrania reklamowe oferowane przez Google będą mogły trwać nawet do dwóch minut.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Reklamówki wideo od Google

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl