SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklamy jak zwiastuny i plakaty filmowe promują nowe suby w Subway (wideo)

Rozpoczęła się nowa ogólnopolska kampania marki Subway - w pierwszym kwartale roku restauracje proponują suby B.L.T. oraz Spicy Italian w cenie promocyjnej . Za realizację ogólnopolskich działań odpowiadają agencje Q&A Communications i Maxus.

Klasyczny smak sandwiczy i ich promocyjna cena 7,95 zł będą komunikowane w kampanii wykorzystującej motyw także klasyki filmowej. Na początek roku Subway proponuje dwa sandwicze: B.L.T., którego podstawę stanowi bekon, sałata i pomidor oraz Spicy Italian bazujący na pikantnym pepperoni, salami oraz serze.

Nowa kampania skupia się nie tylko na prezentacji produktu, ale też na przedstawieniu go w kontekście trwałych, klasycznych wartości. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki w Polsce oraz zachęcenie do spróbowania sandwiczy w atrakcyjnej cenie. Komunikacja będzie prowadzona za pomocą materiałów digitalowych, social mediów jak i w POS.

Kampanię wpiera animowany spot, który nawiązuje do poprzednich reklam marki oraz do klasyki filmowej. Film prezentuje przygody bohatera występującego we wcześniejszych spotach oraz jego nowych towarzyszy: dziewczynę oraz znanego z produkcji złotej ery Hollowood goryla. Tym razem bohater ratuje dziewczynę od głodu proponując jej klasyczne sandwicze. Klip zamyka prezentacja składników produktu i hasło marki – „Subway Jedz świeżo”.

Wideo promowane jest z wykorzystaniem kanałów w mediach społecznościowych. Na konsumentów czekają konkursy organizowane za pośrednictwem Facebooka na profilu marki. W konkursach internauci będą mieli szansę zdobycia m.in. voucherów na darmowe sandwicze.

Za strategię komunikacji, kreację i realizację działań reklamowych i ePR oraz stworzenie materiałów odpowiada agencja Q&A Communiations. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Maxus.

Dołącz do dyskusji: Reklamy jak zwiastuny i plakaty filmowe promują nowe suby w Subway (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl