SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklamy w P2P

Reklamodawcy chętnie umieszczają reklamy w sieciach P2P

BBC wspomina o reklamach w sieciach P2P. O popularności tych sieci świadczy nie tylko liczba zainteresowanych nią użytkowników sieci, ale i reklamodawcy, którzy próbują za ich pośrednictwem trafić do świadomości internautów, informuje serwis pclab.

Jak wspomina cytowany przez BBC szef płatnego serwisu muzycznego Wippit, Paul Myers, w sieci eDonkey znaleźć można reklamy takich firm jak Vodafone czy Renault. Czy to oznacza, że wspierają one serwisy oferujące nielegalne pliki?

BPI (British Phonographic Industry) uczula reklamodawców na to, by baczną uwagę zwracali na to, komu udzielają wsparcia przez publikowanie reklam. Sieci eDonkey, KaZaA czy Grokster uznawane są za BPI za te, ułatwiające wymienianie się miedzy użytkownikami nielegalnymi plikami.

Tymczasem miliony osób pobierających pliki to bardzo łakomy kąsek dla wielu firm. Jak pisze BBC, reklamowdawcy najprawdopodobniej płacą dużo mniej za zamieszczenie swoich ofert w sieciach P2P niż na innych stronach w sieci, jednocześnie trafiają w odpowiedni tzw. „target”.

pclab.pl

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Reklamy w P2P

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl