SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rekordowa oglądalność Super Bowl - zobacz reklamy

Niedzielną relację z pokazywanego w telewizji Fox finału rozgrywek zawodowej ligi futbolu amerykańskiego obejrzało średnio 97,5 miliona Amerykanów.

Rekordowa oglądalność Super Bowl - zobacz reklamy

To znacznie lepszy wynik od poprzedniego, ustanowionego w 1996 roku rekordu, gdy trzydziesty finał Super Bowl na antenie NBC obejrzało średnio 94,1 miliona mieszkańców USA - informuje serwis Mediaweek, powołując się na dane firmy badawczej Nielsen Media Research.

Szczyt oglądalności miał miejsce między godziną 21:30 a 22:00 amerykańskiego czasu, gdy jednocześnie relację oglądało 105,7 miliona widzów.

W niedzielnym finale NFL zagrały drużyny New England Patriots i New York Giants. Mecz zakończył się zwycięstwem nowojorczyków 17:14.

Średnia cena za jeden 30-sekundowy spot reklamowy w trakcie transmisji na antenie stacji Fox wyniosła 2,7 miliona dolarów (w sumie nadano 63 takie spoty). Szacuje się, że Fox zarobił z tego tytułu około 260 milionów dolarów.

Oto najpopularniejsze reklamy wyemitowane podczas Super Bowl w amerykańskiej telewizji
















źródło: Mediaweek

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rekordowa oglądalność Super Bowl - zobacz reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl