SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rewolucja Google

Google dopasuje reklamę do widza.

Google kontroluje już to, czego poszukujemy, to co znajdujemy, teraz chce kontrolować to, co będziemy oglądać po wyszukaniu. Korporacja przygotowuje reklamową rewolucję, która testowana będzie na razie jedynie w miejscowości Concord w Kalifornii, ale jeśli testy organizowane przy współpracy z telewizją kablową Astound Broadband się powiodą już wkrótce stanie się powszechną metodą docierania z reklamą telewizyjną do grupy docelowej.

Rewolucja Google polega na powiązaniu wyszukiwarki internetowej z reklamą telewizyjną. Google dopasuje do nas reklamę telewizyjną w zależności od tego jakich haseł poszukiwaliśmy w wyszukiwarce.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rewolucja Google

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl