SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Rolnik szuka żony 3” hitem TVP1. Stacja zyskała 260 tys. widzów

Trzeci sezon reality-show „Rolnik szuka żony” ogląda średnio 4,16 mln osób. W porównaniu do drugiej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja zyskała 260 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji formatu jest zdecydowanym liderem rynku.

„Rolnik szuka żony 3”, fot.tvpArticle

„Rolnik szuka żony 3” na antenie TVP1 pokazywany jest w niedziele o godz. 21.25, począwszy od 4 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze cztery odcinki reality-show oglądało średnio 4,16 mln osób. Przełożyło się to na 27,8 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 24,1 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 24,9 proc. w grupie 16-59.

Do tej pory największą widownią cieszył się czwarty odcinek produkcji, który zgromadził przed ekranami telewizorów 4,56 mln oglądających.

Każdy odcinek reality-show przynajmniej przez 1 minutę śledziło średnio 5,97 mln osób.

Dla porównania, drugą edycję reality-show, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., po trzech pierwszych odcinkach oglądało średnio 3,90 mln osób, co przełożyło się na 24,69 proc. i 21,03 proc. udziału. Oznacza to, że program zyskał 260 tys. widzów. Zdecydowanie zwiększyły się również jego udziały w rynku.

TVP1 w czasie nadawania reality-show zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym, mając dużą przewagę nad konkurencją. Wiceliderem w tym czasie wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest Polsat, nadający wówczas („Kabaret na żywo” i „CSI: Cyber”), co daje mu 10,5 proc. udziału. Trzeci jest TVN (gł. serial „Na noże”; 9,6 proc.), a czwarta - Dwójka (filmy fabularne i kabaretowy program „Żarty i barty”; 6,1 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 TVP1 też nokautuje konkurencję, a dalej plasują się TVN, Polsat i TVP2.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

16-59

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP1 - Rolnik szuka żony 3

4 157 910

27,8%

1 601 434

24,1%

2 380 790

24,9%

Polsat

1 578 659

10,5%

767 502

11,5%

1 099 308

11,5%

TVN

1 439 581

9,6%

827 164

12,4%

1 084 917

11,4%

TVP2

906 534

6,1%

569 128

8,5%

702 164

7,4%

Telewizja Polska zdecydowała o kontynuacji hitowego reality-show „Rolnik szuka żony”. Czwarty sezon programu widzowie TVP1 obejrzą jesienią 2017 roku.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu br. wyniósł 10,53 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Rolnik szuka żony 3” hitem TVP1. Stacja zyskała 260 tys. widzów

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Staszek
Rolnik bardzo zyskuje dzięki wsparciu Rancza. Nigdy nie miał tak dobrze oglądanej pozycji bezpośrednio przez sobą.
odpowiedź
User
maxs
moim zdaniem promowanie tego typu jest nie potrzebne. Zamiast tego mało realnego świata trzeba pokazać realia życia . Barak perspektyw na życie zarówno na wsi jaki w małych miastach . a tu widz jest obłudnie łudzony że dobrze bez stresu ,a nie jest to prawda bo dlaczego na stępuje emigracja za granicę za chlebem jak przemysł w kraju padł . to promowanie nie prawdy i kłamstwa .
odpowiedź
User
anty
Żenujący program, co najgorsze promowany przez telewizję publiczną, która jednak powinna stawiać na inne wartości niż ściganie się z komercją. Co się potem dziwić, że programy wymagające większego wysiłku intelektualnego ponoszą w TVP klapę (np. świetny serial Artyści), skoro sama TVP przyczyniła się przez lata do wychowania pokoleń intelektualnych przygłupów.
odpowiedź