SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rośnie reklama w USA

W 2003 roku rynek amerykański odnotował znaczący wzrost wydatków reklamowych

W 2003 roku rynek amerykański odnotował znaczący wzrost wydatków reklamowych w mediach w stosunku do roku poprzedniego - wynika z danych firmy TNS Media Intelligence/CRM, która jest wiodącym dostawcą informacji na temat rynku reklamowego w Stanach Zjednoczonych.

W sumie na reklamę w amerykańskich mediach przeznaczono 128,3 miliardów dolarów, co oznacza wzrost o 6.1% w prównaniu z rokiem 2002. Wzrost przychodów z reklam odnotowały wszystkie media monitorowane przez TNS MI/CRM. Natomiast największy przypadł w udziale internetowi (wzrost o 15,7%) oraz telewizjom kablowym (wzrost o 15,6%).
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rośnie reklama w USA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl