SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rusza kampania promująca pożyczkę ekspresową

Bank Pekao SA rozpoczął wczoraj medialną kampanię promującą Pożyczkę Ekspresową.

Maksymalna kwota pożyczki bez zabezpieczeń to 100 000 zł. Decyzję o przyznaniu pożyczki Bank podejmuje w ciągu jednego dnia.

Pożyczka jest reklamowana przez stacje telewizyjne, wśród nich - TVP, Polsat, TVN, TVN7, TV4, TVP3, TVN24 oraz kanały tematyczne. Banery reklamowe pojawiły się także w najpopularniejszych portalach internetowych i wyszukiwarkach (m.in. Onet, Wirtualna Polska, Interia, Google). W maju, w największych miastach, m.in. w Warszawie, Trójmieście, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Lublinie i Łodzi na przystankach autobusowych zainstalowane zostaną specjalne, podświetlane tablice reklamujące Pożyczkę Ekspresową. Ulotki i plakaty reklamowe dostępne są także w oddziałach Banku.

Reklama będzie emitowana w dwóch etapach do 18 czerwca.

Twórcą kreacji spotu jest agencja Leo Burnett, strategia mediowa została opracowana przez Dom Mediowy ZenithOptimedia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rusza kampania promująca pożyczkę ekspresową

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rt55
zobacz sobie tu:

http://pozyczke.blogspot.com
8 8
odpowiedź