SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ruszyła kampanii „Grazii”. Bauer wyda na nią 4 mln zł (wideo)

Wydawnictwo Bauer rozpoczęło kampanię reklamową nowego dwutygodnika „Grazia”, która obejmie m.in. telewizję, radio i internet. Do końca roku spółka na działania promocyjne tytułu przeznaczy 4 mln zł.

Przygotowany na potrzeby kampanii spot promocyjny informuje, że „międzynarodowy hit jest już w Polsce” i podaje, co można znaleźć w pierwszym numerze „Grazii”. Emitowany jest on od środy 27 listopada br. na antenach TVP, Polsatu, TVN i kanałów z portfolio Atmedia.

Akcja promocyjna „Grazii” obejmuje też radio, prasę, internet, punkty sprzedaży prasy oraz outdoor. Poza działaniami reklamowymi artykuły o nowym magazynie ukazały się w pismach „Show”, „Twój Styl” i „Pani”.

Kreację kampanii przygotowała agencja Happy Hours, a za mediaplan odpowiadał dom mediowy MEC.

Wydawnictwo Bauer na razie nie podaje, jak wyglądać będą działania promocyjne dla „Grazii” w 2013 roku. Będzie to bowiem zależeć od sytuacji na rynku.

„Grazia” zadebiutowała dziś w nakładzie 400 tys. egz. i w cenie 2 zł. Na okładce pierwszego wydania znalazła się Edyta Herbuś (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampanii „Grazii”. Bauer wyda na nią 4 mln zł (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
adverts
Baaardzo słaby spot, w sumie typowy jak dla Bauera... Ubiegłoroczna kampania Flesza bije na głowę tegoroczna Gracji
odpowiedź
User
Karol
Przasne strasznie jak wszystko u Bauera.
odpowiedź