SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ruszyły zgłoszenia do Golden Drum 2014, nowe kategorie i nagrody

Organizatorzy festiwalu reklamowego Golden Drum rozpoczęli przyjmowanie zgłoszeń do jego tegorocznej edycji. Wśród kategorii konkursowych pojawiły się dwie nowe: Media i Branded content, debiutuje też nagroda Good Cause Grand Prix.

Zgłoszenia do tegorocznego festiwalu Golden Drum można przesyłać do 19 sierpnia. Proponowane mogą być prace i projekty, które zaczęły być realizowane najwcześniej na początku ub.r. i nie zostały zgłoszone do poprzednich edycji Golden Drum.

Konkurs będzie przebiegał w 17 kategoriach, jak zawsze podzielonych na dwie grupy: Single Channel (obejmującą pojedyncze kanały komunikacji) oraz Multi Channels (dla projektów realizowanych w wielu kanałach komunikacji).

W poszczególnych kategoriach przyznawane będą Złote i Srebrne Bębny oraz Grand Prix. Dodatkowo po raz pierwszy wręczone zostaną nagrody Good Cause Grand Prix - dla projektów o charakterze społecznym. Najlepsze firmy i twórcy otrzymają wyróżnienia specjalne, m.in. Złotą Różę i Siatkę (dla agencji, której prace dostaną najwięcej nagród) oraz Złoty Zegarek (dla dyrektora kreatywnego stojącego za kampanią, która otrzyma najwięcej nagród).

Tegoroczny festiwal odbędzie się od 7 do 10 października, jak zwykle w Portorożu. W konkursie mogą brać udział firmy z Europy Środkowej i Wschodniej.

W zeszłorocznym Golden Drum polskie firmy zdobyły 12 nagród, w tym dwa Grand Prix: 180heartbeats + Jung v. Matt za akcję „Rak'n'Roll Records”, a Getin Bank za kartę Mastercard Display Card (zobacz szczegóły).

Dołącz do dyskusji: Ruszyły zgłoszenia do Golden Drum 2014, nowe kategorie i nagrody

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
a kardiologiczna reklama PKO to tez tu ? z naczyniami polaczonymi
i przelewem ,co ?
odpowiedź