SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ryanair znacząco obniżył wydatki na marketing

W ubiegłym roku irlandzkie linie lotnicze Ryanair obniżyły swoje wydatki marketingowe o 26 procent.

Ryanair znacząco obniżył wydatki na marketing

Jednocześnie największy w Europie tani przewoźnik zanotował pierwszy w swojej historii roczny spadek zysku.

Na skutek szeroko zakrojonego programu cięcia kosztów i większej koncentracji na internetowych promocjach, marketingowe i dystrybucyjne koszty linii zmniejszyły się w 2008 roku do poziomu 12,7 miliona euro.

W ciągu dwunastu miesięcy zakończonych 31 marca zysk netto Ryanair zmniejszył się aż o 78 procent, do poziomu 105 milionów euro. Pomimo tej straty przewoźnik spodziewa się, że w roku bieżącym liczba jego pasażerów zwiększy się o 15 procent.

"W tym kryzysowym środowisku nadal zamierzamy oferować europejskim konsumentom większą konkurencję, większy wybór, a nawet większą wartość, tak samo jak Aldi, Lidl, IKEA i McDonald's robią w swoich poszczególnych branżach" - czytamy w oficjalnym oświadczeniu Ryanair.

źródło: Marketing Week

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ryanair znacząco obniżył wydatki na marketing

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl