SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rynek reklamy online w Niemczech na fali wznoszącej

Wśród europejskich krajów, liderem pod względem internetowej penetracji, wydatków na reklamę online i dochodów z sektora e-commerce jest Wielka Brytania. Jednak również Niemcy mają się tutaj czym pochwalić.

W bieżącym roku wydatki na reklamę online w Niemczech wyniosą 2,4 miliarda euro i będą wyższe w porównaniu z rokiem ubiegłym o 37 procent - prognozuje eMarketer. Również w następnych latach wskaźniki wzrostu będą tutaj dwucyfrowe, a w 2010 roku wydatki wyniosą 3,5 miliarda euro.

Pod względem reklamy internetowej Niemcy ustępują pola tylko Wielkiej Brytanii. Podobnie wygląda sytuacja w przypadku całego rynku reklamy. Z danych firm PricewaterhouseCoopers (PwC) i Wilkofsky Gruen Associates, wynika że wydatki na reklamę na Wyspach w bieżącym roku wyniosą 26 miliardów dolarów, w porównaniu do 17,2 miliarda dolarów w Niemczech. W 2011 roku ta przewaga będzie jeszcze większa (32,6 do 18,7 mld USD).

Z kolei z danych firmy Nielsen Media Research wynika, że w bieżącym roku ponad 48 procent niemieckiego rynku reklamy online będzie stanowić reklama graficzna. Druga pod tym względem będzie reklama w wyszukiwarkach (44 procent).

źródło: eMarketer

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rynek reklamy online w Niemczech na fali wznoszącej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl