SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serial “Rezydencja” przyciąga 2,3 mln widzów

Nowy serial obyczajowy TVP 1 “Rezydencja” po trzech odcinkach zanotował oglądalność na poziomie 2,3 mln widzów. W czasie emisji produkcji Jedynka zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.

“Rezydencja” nadawana jest w TVP 1 od wtorku do środy ok. godz. 21.30 i trwa niecałe 25 minut. Premierowy odcinek nadano w zeszłą środę 7 września br. Największą widownię (2,6 mln) zgromadził drugi odcinek z czwartku 8 września, zaś trzeci epizod, pokazany we wtorek 13 września, miał najmniej oglądających - 1,8 mln. Średni udział wszystkich odcinków wyniósł 17,08 proc. w grupie 4+ i 12,47 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Jedynka w czasie “Rezydencji” jest wiceliderem rynku telewizyjnego w grupie 4+. Większą widownię osiąga w tym czasie Polsat, nadający wówczas filmy fabularne, a w czwartki - “Hotel 52”, co przekłada się na 17,22 proc. udziału w rynku. Tuż za TVP 1 plasuje się TVN (końcówka “W11 -Wydział Śledczy” oraz “Top model”, “Kuchenne rewolucje” i “Przepis na życie”; 16,16 proc.), dalej jest TVP 2 (“Magazyn Expressu Reporterów”, filmy fabularne; 11,04 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej Jedynka jest dopiero trzecia - za Polsatem i TVN.

Warto też dodać, że powtórki serialu z całego tygodnia nadawane są w soboty po „Teleexpressie”, czyli ok 17.30. Dwa pokazane tam dotychczas odcinki miały średnio 1,49 mln widzów, co przełożyło się na udział w rynku odpowiednio na poziomie 19,47 proc. i 14.90 proc., czyli wyższy niż w przypadku epizodów premierowych.

Dane telemetryczne pokazują, że “Rezydencję” śledzą głównie kobiety, widzowie wieku 40-44 lata i po 50. roku życia oraz mieszkańcy wsi, małych i średnich miast.

“Rezydencja” opowiada o losach bardzo bogatej i wpływowej rodziny. Do imperium zarządzanego przez ojca rodziny trafia pewnego dnia młoda, zwyczajna kobieta, która w rzeczywistości jest jego córką. O tym, że są spokrewnieni, oboje jednak nie wiedzą. W serialu grają m.in. Grażyna Szapołowska, Anna Cieślak, Jerzy Zelnik i Jan Wieczorkowski. Producentem wykonawczym jest Akson Studio.


Widownia “Rezydencji” odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
07-09-20112 467 96719,43%15,47%
08-09-20112 609 32118,67%12,28%
13-09-20111 810 39013,24%9,83%
Średnia2 296 31217,08%12,47%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
Polsat2 314 95117,22%19,37%
TVP 1 - Rezydencja2 296 31217,08%12,47%
TVN2 173 24316,16%18,77%
TVP 21 484 15011,04%10,51%


Profil widowni “Rezydencji”

  ADH %AFF
PłećMężczyźni38,71%80
Kobiety61,29%118
Wiek 4-90,84%14
 10-152,40%35
16 - 192,03%36
20 - 242,08%26
25 - 293,40%38
30 - 346,08%73
35 - 395,19%70
40 - 447,00%109
45 - 496,61%96
50 - 5411,56%144
55 - 5913,08%169
60+39,71%197
Wlk. miastaWieś40,78%104
< 50 tys.25,73%107
50-100 tys.9,10%106
100-200 tys.7,62%94
> 200 tys.16,77%83
ZawódTop management8,38%97
Pracownicy średniego szczebla12,65%84
Pracownicy fizyczni i rolnicy15,46%77
Emeryci49,39%192
Inni14,12%46
WykształceniePodstawowe49,96%111
Średnie31,91%108
Wyższe14,89%118
Inne3,24%26


 

Dołącz do dyskusji: Serial “Rezydencja” przyciąga 2,3 mln widzów

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MistrzCiętejRiposty
Czekamy na serial "Prezydencja" (UE).
odpowiedź
User
gkalewski
Pokażcie przeciętną polską rodzinę - zadłużoną, pracującą na kontrakcie, pracującą po 10 godzin, stojącą w kolejce do specjalistów, spędzającą wakacje w mieście? Co klapy Wam opadły tchórzliwe skunksy...Je....Teleniewizję
odpowiedź
User
walter
rewelacyjny serial - gratulacje!!!!
odpowiedź