SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Seriale TVP największymi hitami, „Rolnik szuka żony” z 4,4 mln widzów. Rośnie TVN24

Minął trzeci tydzień jesiennych ramówek telewizyjnych. Największymi hitami zeszłego tygodnia były znane od lat seriale TVP oraz „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji na czele był Polsat, a ponad 4 proc. udziału zanotował TVN24 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Article

Polskie stacje telewizyjne już w pełni rozpoczęły emisję premierowych programów i seriali w jesiennej ramówce. Największą widownię w zeszłym tygodniu, tj. w okresie od 12 do 18 września 2016 roku, zgromadził obyczajowy serial „M jak miłość”, którego odcinek z 12 września oglądało 5,96 mln widzów, co przełożyło się na 38,69 proc. udziału w rynku telewizyjnym - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Drugie miejsce zajął serial „Ranczo”, który 18 września na antenie TVP1 oglądało 5,11 mln widzów, co dało stacji 30,51 proc. udziału.

Podium uzupełnia pokazany 14 września trzeci odcinek nowego sezonu „Na dobre i na złe”. Produkcję tę w Dwójce śledziło 4,54 mln widzów (28,51 proc. udziału). Serial ten bezpośrednio konkurował z meczem Ligi Mistrzów Legia Warszawa - Borussia Dortmund, którego transmisję w Jedynce śledziło 2,80 mln osób (14. pozycja wśród hitów tygodnia).

Czwarty był „Rolnik szuka żony” TVP1 (4,41 mln widzów; 28,93 proc. udziału; emisja 11 września), a pierwszą piątkę uzupełnia „Ojciec Mateusz” (3,64 mln widzów; 24,57 proc. udziału; 15 września).

Oczko niżej znalazła się popularna telenowela Dwójki „Barwy szczęścia” (3,58 mln widzów; 24,03 proc. udziału; 14 września).

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym w zeszłym tygodniu były „Wiadomości” TVP1, które 18 września obejrzało 3,55 mln widzów. Z kolei najchętniej oglądane wydanie konkurencyjnych „Faktów” TVN zgromadziło 2,92 mln widzów (emisja również 18 września). 2,92 mln oglądających miał również „Teleexpress” Jedynki, także pokazany tego samego dnia.

Liderem oglądalności programów typu talent-shows znalazł się kolejny odcinek nowej edycji „Mam talent!” (3,03 mln widzów; emisja 17 września w TVN).

Lp.

Program

Stacja

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

1

M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./

TVP2

12-09-2016

20:42 - 21:27

5 962 223

38,69%

2

RANCZO /SER.KOM.POL./

TVP1

18-09-2016

20:28 - 21:12

5 107 647

30,51%

3

NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./

TVP2

14-09-2016

20:42 - 21:30

4 543 843

28,51%

4

ROLNIK SZUKA ŻONY /REALITY SHOW POL./

TVP1

18-09-2016

21:27 - 22:12

4 410 098

28,93%

5

OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./

TVP1

15-09-2016

20:31 - 21:13

3 643 681

24,57%

6

BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./

TVP2

14-09-2016

20:07 - 20:31

3 576 129

24,03%

7

WIADOMOŚCI

TVP1

18-09-2016

19:30 - 19:58

3 554 282

23,15%

8

KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ

TVP2

13-09-2016

21:37 - 21:41

3 197 049

22,84%

9

MAM TALENT! / PROGR./ROZR./

TVN

17-09-2016

20:00 - 21:41

3 029 357

21,47%

10

SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./

TVP1

15-09-2016

21:27 - 22:14

2 964 307

21,97%

11

TELEEXPRESS

TVP1

18-09-2016

17:00 - 17:15

2 922 178

25,20%

12

SPORT /SERWIS SPORT./

TVP1

18-09-2016

20:05 - 20:12

2 918 659

18,17%

13

FAKTY

TVN

18-09-2016

19:00 - 19:21

2 917 897

20,85%

14

LIGA MISTRZÓW /MECZ PIŁKI NOŻNEJ/ LEGIA WARSZAWA - BORUSSIA DORTMUND

TVP1

14-09-2016

20:39 - 22:35

2 797 322

19,29%

15

DANCING WITH THE STARS - TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./

Polsat

16-09-2016

20:06 - 22:01

2 792 135

19,41%

16

NA SYGNALE /SER.OBYCZ.POL./

TVP2

14-09-2016

21:48 - 22:10

2 678 427

19,28%

17

THE VOICE OF POLAND PRZESŁUCHANIA W CIEMNO /PROG. ROZR./

TVP2

17-09-2016

21:17 - 22:17

2 469 537

17,93%

18

UWAGA ! /MAG.SENS.POL./

TVN

18-09-2016

19:44 - 19:59

2 410 707

15,46%

19

WYDARZENIA

Polsat

18-09-2016

18:50 - 19:16

2 374 562

17,32%

20

FAMILIADA /TELETURNIEJ/

TVP2

18-09-2016

14:00 - 14:24

2 336 179

21,51%

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był tutaj serial „M jak miłość”, który 13 września oglądało średnio 2,02 mln osób (32,94 proc. udziału).

Drugie miejsce zajął reality-show „Rolnik szuka żony” (1,60 mln widzów; 24,32 proc. udziału), a podium uzupełnia „Ranczo” (1,47 mln widzów; 21,55 proc. udziału).

W czołowej piątce znajdują się jeszcze serial „Na dobre i na złe” (1,35 mln; 21,68 proc.) oraz mecz Legia - Borrusia (1,28 mln; 21,46 proc.).

Lp.

Program

Stacja

Data

Godz.

16-49

AMR

SHR %

1

M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./

TVP2

13-09-2016

20:42 - 21:28

2 012 010

32,94%

2

ROLNIK SZUKA ŻONY /REALITY SHOW POL./

TVP1

18-09-2016

21:27 - 22:12

1 598 993

24,32%

3

RANCZO /SER.KOM.POL./

TVP1

18-09-2016

20:28 - 21:12

1 465 742

21,55%

4

NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./

TVP2

14-09-2016

20:42 - 21:30

1 348 287

21,68%

5

LIGA MISTRZÓW /MECZ PIŁKI NOŻNEJ/ LEGIA WARSZAWA - BORUSSIA DORTMUND

TVP1

14-09-2016

20:39 - 22:35

1 278 308

21,46%

6

MAM TALENT! / PROGR./ROZR./

TVN

17-09-2016

20:00 - 21:41

1 167 315

21,14%

7

NIEZNISZCZALNI /FILM SENS.USA/

Polsat

12-09-2016

20:13 - 22:18

1 132 357

19,48%

8

MASTERCHEF /REALITY SHOW POL./

TVN

18-09-2016

19:59 - 21:29

1 119 107

16,90%

9

KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ

TVP2

13-09-2016

21:37 - 21:41

1 068 245

18,57%

10

THE VOICE OF POLAND PRZESŁUCHANIA W CIEMNO /PROG. ROZR./

TVP2

17-09-2016

21:17 - 22:17

1 043 439

18,11%

11

STRAŻNICY GALAKTYKI /FILM SF.USA/

TVN

16-09-2016

20:02 - 22:24

1 006 567

18,90%

12

AZJA EXPRESS /REALITY SHOW.POL./

TVN

14-09-2016

21:30 - 22:59

991 343

18,02%

13

FAKTY

TVN

18-09-2016

19:00 - 19:21

988 890

19,00%

14

BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./

TVP2

14-09-2016

20:07 - 20:31

977 235

18,35%

15

KABARET NA ZYWO /KABARET/

Polsat

18-09-2016

20:04 - 22:02

958 224

14,48%

16

KUCHENNE REWOLUCJE /REALITY SHOW POL./

TVN

15-09-2016

21:29 - 22:32

956 949

17,42%

17

WYDARZENIA

Polsat

18-09-2016

18:50 - 19:16

952 162

18,66%

18

SPORT /SERWIS SPORT./

Polsat

18-09-2016

19:20 - 19:23

934 421

17,46%

19

NASZ NOWY DOM /REALITY SHOW.POL./

Polsat

15-09-2016

20:04 - 21:05

932 671

16,93%

20

UWAGA ! /MAG.SENS.POL./

TVN

12-09-2016

19:52 - 20:09

929 926

18,63%

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Lp.

Program

Stacja

Data

Godz.

16-59

AMR

SHR %

1

M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./

TVP2

13-09-2016

20:42 - 21:28

3 278 234

35,72%

2

RANCZO /SER.KOM.POL./

TVP1

18-09-2016

20:28 - 21:12

2 614 715

25,92%

3

ROLNIK SZUKA ŻONY /REALITY SHOW POL./

TVP1

18-09-2016

21:27 - 22:12

2 450 062

25,25%

4

NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./

TVP2

14-09-2016

20:42 - 21:30

2 326 856

24,99%

5

KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ

TVP2

13-09-2016

21:37 - 21:41

1 926 719

22,11%

6

BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./

TVP2

14-09-2016

20:07 - 20:31

1 776 236

21,61%

7

LIGA MISTRZÓW /MECZ PIŁKI NOŻNEJ/ LEGIA WARSZAWA - BORUSSIA DORTMUND

TVP1

14-09-2016

20:39 - 22:35

1 754 728

19,99%

8

OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./

TVP1

15-09-2016

20:31 - 21:13

1 733 764

20,17%

9

MAM TALENT! / PROGR./ROZR./

TVN

17-09-2016

20:00 - 21:41

1 716 840

21,00%

10

WIADOMOŚCI

TVP1

18-09-2016

19:30 - 19:58

1 644 971

19,16%

11

FAKTY

TVN

18-09-2016

19:00 - 19:21

1 638 162

20,83%

12

THE VOICE OF POLAND PRZESŁUCHANIA W CIEMNO /PROG. ROZR./

TVP2

17-09-2016

21:17 - 22:17

1 575 557

18,60%

13

NIEZNISZCZALNI /FILM SENS.USA/

Polsat

12-09-2016

20:13 - 22:18

1 565 797

18,13%

14

MASTERCHEF /REALITY SHOW POL./

TVN

18-09-2016

19:59 - 21:29

1 538 300

15,63%

15

NA SYGNALE /SER.OBYCZ.POL./

TVP2

14-09-2016

21:48 - 22:10

1 524 269

17,55%

16

WYDARZENIA

Polsat

18-09-2016

18:50 - 19:16

1 499 976

19,47%

17

KABARET NA ŻYWO /KABARET/

Polsat

18-09-2016

20:04 - 22:02

1 430 435

14,56%

18

UWAGA ! /MAG.SENS.POL./

TVN

18-09-2016

19:44 - 19:59

1 417 028

16,18%

19

SPORT /SERWIS SPORT./

Polsat

18-09-2016

19:20 - 19:23

1 408 032

17,42%

20

TWOJA TWARZ BRZMI ZNAJOMO /PROGR.ROZR.POL./

Polsat

17-09-2016

22:00 - 23:58

1 384 731

20,11%

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Seriale TVP największymi hitami, „Rolnik szuka żony” z 4,4 mln widzów. Rośnie TVN24

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
conf
ale róznice w porównaniu grup 16-49 a 16-59- w przypadku tvp to najwieksze hity 1.5 raza do 2 razy wieksza widownia. Jednak Kura miał rację:)
20 15
odpowiedź
User
sd
to sa badani wg nilsena. Inne badania dają parokrotną przewage tvp nad tvn.
A te jak zwykle mało wiarygodne.
I nie kasujcie komentarzy. Wczesnym rankiem czytałem ich tu bardzo wiele. I wszystkie was krytykowały razem z waszymi badaniami
14 33
odpowiedź
User
teter
to sa badani wg nilsena. Inne badania dają parokrotną przewage tvp nad tvn.
A te jak zwykle mało wiarygodne.
I nie kasujcie komentarzy. Wczesnym rankiem czytałem ich tu bardzo wiele. I wszystkie was krytykowały razem z waszymi badaniami

Mogę prosić linka do tych innych badań? Nie mogę ich nigdzie znależć.
34 10
odpowiedź
User
prawnik
to sa badani wg nilsena. Inne badania dają parokrotną przewage tvp nad tvn.
A te jak zwykle mało wiarygodne.
I nie kasujcie komentarzy. Wczesnym rankiem czytałem ich tu bardzo wiele. I wszystkie was krytykowały razem z waszymi badaniami


Miej odwagę! Podaj te mityczne "inne badania". Podlinkuj! Wskaż metodologię.
Inaczej to tylko gołosłowne bredzenie.

***

Jedna prosta uwaga do jesieni: "Lubimy te piosenki, które znamy". To bardzo widoczne. Nawyk jest siłą.

Druga: Przedemeryci górą! W perspektywie dziesięciolecia to może już być nie "tort medialny", lecz "ciasteczko". TVP dobrze wypada w grupie "schyłkowo-komercyjnej".
25 12
odpowiedź
User
q
Skoro korzystacie z badań nilsena to wymuście na nim aby zaczął badać rynek rzetelniej. Te ogłoszenia urągają zdrowemu rozsądkowi. No chyba, że komus go brakuje
12 23
odpowiedź