SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serwisy radiowe: na czele Eska.pl przed RadioZET.pl, w dół strony RMF FM, Tokfm.pl i PolskieRadio.pl (TOP17)

Wśród serwisów stacji radiowych najwięcej użytkowników i odsłon mają Eska.pl i RadioZET.pl, a na najdłużej internautów przyciągają RMFon.pl, Tuba.pl i Open.fm. W skali roku duże spadki odwiedzalności zanotowały RMF24.pl, RMFon.pl, Tokfm.pl, EskaGo.pl i PolskieRadio.pl, a niewielkie wzrosty - Tuba.pl i RadioZET.pl.

Według badania Gemius/PBI w marcu br. serwis Eska.pl (ZPR Media) odwiedziło 4,38 mln realnych użytkowników (czyli 15,83 proc. wszystkich polskich internautów), którzy wykonali 15,59 mln odsłon, a każdy korzystał z niego przeciętnie przez 8:13 minuty (8 minut i 13 sekund). RadioZET.pl (Eurozet) zanotowało natomiast 3,08 mln użytkowników, 14,35 mln odsłon i 28:38 minuty średniego czasu korzystania.

Po kilkanaście mln odsłon miały jeszcze PolskieRadio.pl (11,76 mln) i RMF24.pl (12,71 mln). Z RMF FM związane są jeszcze dwie witryny: będąca wizytówką stacji RMF.FM (2 mln użytkowników i 6,82 mln odsłon) i pełniący funkcję playera RMFon.pl (840,9 tys. użytkowników i 6,76 mln odsłon).

Z tego ostatniego przeciętny użytkownik korzystał przez 4 godziny i 4:50 minuty. Tuba.pl (Agora) zanotowała 2 godziny i 27:36 minuty średniego czasu korzystania, Open.fm (Grupa Wirtualna Polska) - 2 godziny i 47:09 minuty, a EskaGO.pl (ZPR Media) - 2 godziny i 16:07 minuty.

Oprócz RadioZET.pl w zestawieniu jest inna witryna Eurozetu - Antyradio.pl (972,5 tys. użytkowników i 3,7 mln odsłon). ZPR Media oprócz Eska.pl i EskaGO.pl reprezentują Eskarock.pl (620,5 tys. użytkowników i 937,3 tys. odsłon) i Voxfm.pl (241,8 tys. użytkowników i 722,2 tys. odsłon), a Grupę RMF - RMFmaxxx.pl (791,2 tys. użytkowników i 2,16 mln odsłon).

W rankingu są dwa serwisy rozgłośni regionalnych: RadioKrakow.pl i RadioSzczecin.pl.

Najpopularniejsze serwisy radiowe w marcu 2017 r.

(badanie Gemius/PBI) WIRTUALNEMEDIA.PL

domena

realni użytkownicy

odsłony

średni czas korzystania [godz:min:sek]

zasięg

eska.pl

4 381 821

15 594 568

0:08:13

15,83%

radiozet.pl

3 083 701

14 351 492

0:28:38

11,14%

polskieradio.pl

2 351 085

11 716 035

0:02:10

8,49%

rmf.fm

2 008 391

6 817 051

0:03:17

7,26%

rmf24.pl

1 910 113

12 713 293

0:02:20

6,90%

tokfm.pl

1 059 232

5 638 034

0:01:34

3,83%

antyradio.pl

972 475

3 702 271

0:33:58

3,51%

rmfon.pl

840 869

6 762 350

4:04:50

3,04%

rmfmaxxx.pl

791 191

2 159 138

0:01:29

2,86%

eskago.pl

658 988

2 524 017

2:16:07

2,38%

eskarock.pl

620 520

937 265

0:08:29

2,24%

tuba.pl

483 786

2 366 128

2:27:36

1,75%

open.fm

275 029

3 359 238

2:47:09

0,99%

radiomaryja.pl

244 340

670 721

0:02:03

0,88%

voxfm.pl

241 807

722 243

0:25:18

0,87%

radiokrakow.pl

134 858

762 328

0:01:17

0,49%

radioszczecin.pl

131 087

520 745

0:01:56

0,47%

Tylko na komputerach Eska.pl miała 2,3 mln użytkowników i 5,84 mln odsłon, a RadioZET.pl - 1,63 mln użytkowników i prawie 6 mln odsłon. Natomiast PolskieRadio.pl przy 1,39 mln użytkowników zanotowało 10,07 mln odsłon, przy czym odwiedzający spędził średnio na stronie tylko 2 minuty i 22 sekundy.

Za to z RMFon.pl przeciętny użytkownik korzystał przez 4 godziny i 45:52 minuty, z EskaGo.pl - 3 godziny i 2:02 minuty, z Tuba.pl - 3 godziny i 43 sekundy, a z Open.fm - 2 godziny i 47:09 minuty.

Najpopularniejsze serwisy radiowe w marcu 2017 r. na komputerach

(badanie Gemius/PBI) WIRTUALNEMEDIA.PL

domena

realni użytkownicy

odsłony

średni czas korzystania [godz:min:sek]

zasięg

eska.pl

2 297 435

5 845 323

0:17:56

8,30%

radiozet.pl

1 634 283

5 957 672

1:11:46

5,90%

polskieradio.pl

1 387 992

10 066 920

0:02:22

5,01%

rmf.fm

1 037 072

2 988 203

0:06:34

3,75%

rmf24.pl

704 826

4 000 429

0:03:11

2,55%

tokfm.pl

704 469

3 671 072

0:01:47

2,54%

rmfon.pl

648 702

5 708 150

4:45:52

2,34%

rmfmaxxx.pl

451 899

1 240 027

0:01:40

1,63%

antyradio.pl

421 021

1 632 087

1:19:17

1,52%

eskago.pl

423 898

1 857 106

3:02:02

1,53%

tuba.pl

358 002

1 937 677

3:00:43

1,29%

eskarock.pl

317 672

440 705

0:20:03

1,15%

open.fm

275 029

3 359 238

2:47:09

0,99%

radiomaryja.pl

167 387

551 168

0:02:44

0,60%

radiokrakow.pl

134 858

762 328

0:01:17

0,49%

voxfm.pl

121 673

374 527

0:43:28

0,44%

radioszczecin.pl

101 315

490 331

0:02:10

0,37%

Na urządzeniach mobilnych czołowe serwisy zanotowały więcej odsłon niż na komputerach. Eska.pl miała 9,75 mln odsłon (wobec 5,85 mln na komputerach), RadioZET.pl - 8,39 mln (5,96 mln na komputerach), RMF24.pl - 8,71 mln (4 mln na komputerach), a RMF.FM - 3,83 mln (2,99 mln na komputerach).

Za to PolskieRadio.pl na smartfonach i tabletach przy 1,07 mln użytkowników zanotowało 1,65 mln odsłon, wobec 10,07 mln odsłon na komputerach

Najpopularniejsze serwisy radiowe w marcu 2017 r. na urządzeniach mobilnych

(badanie Gemius/PBI) WIRTUALNEMEDIA.PL

domena

realni użytkownicy

odsłony

średni czas korzystania [godz:min:sek]

zasięg

eska.pl

2 528 200

9 749 245

0:02:48

9,13%

radiozet.pl

1 643 097

8 393 820

0:01:37

5,94%

rmf24.pl

1 288 144

8 712 864

0:01:51

4,65%

rmf.fm

1 119 414

3 828 848

0:00:49

4,04%

polskieradio.pl

1 066 968

1 649 116

0:01:26

3,85%

antyradio.pl

578 422

2 070 184

0:02:04

2,09%

tokfm.pl

512 929

1 966 962

0:01:12

1,85%

rmfmaxxx.pl

375 444

919 111

0:01:14

1,36%

eskarock.pl

347 717

496 560

0:00:43

1,26%

rmfon.pl

253 815

1 054 201

0:36:53

0,92%

eskago.pl

246 715

666 911

0:22:38

0,89%

tuba.pl

131 019

428 451

0:14:00

0,47%

voxfm.pl

124 056

347 716

0:07:27

0,45%

radiomaryja.pl

77 676

119 553

0:00:11

0,28%

W skali roku Eska.pl na komputerach zanotowała spadek zasięgu z 11,11 do 8,3 proc., czyli o 25,3 proc. (wielkość zmiany liczby użytkowników jest mniej miarodajna, ponieważ w marcu ub.r. ogólna liczba polskich internautów była znacznie niższa niż w br.). Jednocześnie liczba odsłon witryny zmalała o 1,9 mln (to 24,5 proc. w dół), a średni czas korzystania przez użytkownika wydłużył się o 51 sekund (czyli 5 proc.).

Jeszcze mocniej zmalały zasięgi stron RMF24.pl (o 40,1 proc.), RadioSzczecin.pl (o 38,3 proc.), Voxfm.pl (o 37,1 proc.), EskaGo.pl (o 36 proc.), RMFon.pl (o 35,9 proc.), Tokfm.pl (o 31,2 proc.), Open.fm (o 29,8 proc.) i RMF.FM (o 27,5 proc.), natomiast PolskieRadio.pl straciło 23,3 proc. Jednocześnie RMFon.pl zanotowało spadek liczby odsłon o 2,98 mln (czyli 34,3 proc.), RMF.FM - o 1,36 mln (31,2 proc.), RMF24.pl - też o 1,36 mln (25,3 proc.), PolskieRadio.pl - 1,34 mln (11,7 proc.). Po ponad 30 proc. odsłon straciły również RMFmaxxx.pl, RadioMaryja.pl i Voxfm.pl.

Za to RadioZET.pl miało o 4,2 proc. wyższy zasięg i 218,8 tys. odsłon (3,8 proc.) więcej niż rok wcześniej, a Tuba.pl - o 1,6 proc. wyższy zasięg i 53,7 tys. odsłon (2,8 proc.) więcej. Przeciętny czas korzystania przez użytkownika z RadioSzczecin.pl wydłużył się o 41,3 proc. (z 1:32 do 2:10 minuty), z Antyradio.pl - o 17,3 proc. (z 58:56 minuty do godziny i 19:17 minuty).

Dołącz do dyskusji: Serwisy radiowe: na czele Eska.pl przed RadioZET.pl, w dół strony RMF FM, Tokfm.pl i PolskieRadio.pl (TOP17)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Komunikat Ministerstwa Prawdy nr 636: Na Lipę Tuska
Cały postępowy świat obiegły słowa Michała Tuska, który zapytany przed sejmową komisją ds. Amber Gold o swego ojca szczerze, po partyjnemu wyznał: "Razem wiedzieliśmy, że to jest tak, mówiąc kolokwialnie lipa". Wywołało to podłe kwakanie kaczystowskiej reakcji, która zarzuciła byłemu Premierowi Rządu Ludowego Niegasnącemu Słońcu Peru Donaldowi Tuskowi, że wiedział o "lipie" i nic nie zrobił. Dziwi to jednak tylko reakcję, bo każdy chłop, każdy robotnik i każdy inteligent wie, że prawdziwe pieniądze zarabia się tylko na drogich, lipnych inwestycjach. Opisał to już w połowie XVI wieku znany ludowy poeta Jan Kochanowski w znanej i lubianej fraszce "Na lipę": "Z mego wonnego kwiatu pracowite pszczoły / Biorą miód, który potym szlachci pańskie stoły". Nie powinno więc nikogo dziwić, że Donald Tusk pozwolił lipie rosnąć. Ktoś przecież miał z tego dużo miodu, realizując tym samym sztandarowe hasło Partii: By żyło się lepiej! By żyło się lepiej wszystkim!
odpowiedź
User
DW
Eska.pl nazywacie serwisem radiowym? To połączenie Pudelka z Bravo Girl. Serwis typu: komu i na jakiej imprezie jakiś raper pokazał "fak...a".
odpowiedź
User
MaTe
Jedynka na łeb leci ale dyrekcja sie nie przejmuje skoro abonament będzie sciagalny.Wsyd że za wypociny P Gocka niby dowcipy trzeba płacić.
odpowiedź