SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Skorupski szefem marketingu i PR Polskiej Izby Ubezpieczeń

Mikołaj Skorupski został szefem działu marketingu i Public Relations Polskiej Izby Ubezpieczeń.

Mikołaj Skorupski z ubezpieczeniami jest związany od 1999 r. Początkowo pracował jako dziennikarz w redakcjach tygodnika "Gazeta Finansowa" i miesięcznika "Home & Market", w których zajmował się problematyką asekuracyjną. Następnie w 2000 r. rozpoczął pracę w biurze prasowym PZU Życie SA, gdzie był zastępcą rzecznika prasowego, a następnie rzecznikiem Prasowym.

W 2005 r. został PR managerem w agencji reklamy zewnętrznej News Outdoor Poland SA. W roku 2007 objął stanowisko kierownika działu PR ds. nowych produktów w firmie Provident Polska SA. W 2008 r. pełnił funkcję rzecznika prasowego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Mikołaj Skorupski działa także społecznie na rzecz branży PR w Polsce. Jest członkiem zarządu mazowieckiego oddziału polskiego stowarzyszenia Public Relations.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Skorupski szefem marketingu i PR Polskiej Izby Ubezpieczeń

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl