SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Słabsze wyniki internetowego giganta

Zysk netto wyszukiwarki Yahoo spadł w trzecim kwartale prawie o 40 proc. Nowe serwisy internetowe odebrały jej pieniądze reklamodawców.

Yahoo, który obok Google jest najbardziej znanym serwisem wyszukiwaczym, rozczarowało wynikami. Wprawdzie w trzecim kwartale zwiększyło przychody o 19 proc., do 1,58 miliarda dolarów, ale zysk netto był o prawie 100 mln dolarów mniejszy niż przed rokiem i wyniósł 158,5 mln dolarów - podała "Rzeczpospolita".

-Nie jesteśmy zadowoleni z naszej sytuacji finansowej. Nie wykorzystujemy naszych możliwości tak, jak powinniśmy - skomentował wyniki Terry Semel, szef spółki.

Podobna sytuacja miała miejsce już w drugim kwartale. Jeszcze wcześniej okazało się, że w rankingu najbardziej popularnych stron internetowych w USA Yahoo musiało ustąpić ekspansywnemu serwisowi MySpace. To właśnie on i inne serwisy nowej generacji, takie jak Facebook czy YouTube, są przyczyną słabych wyników Yahoo. Choć działają zaledwie od paru lat, a nawet kilkunastu miesięcy, skutecznie odbierają starym portalom publiczność, a wraz z nią maleją zlecenia reklamodawców.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Słabsze wyniki internetowego giganta

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl