SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sony Europe - nowa strategia marketingowa

Firma Sony Electronics rozpoczyna nową, zakrojoną na szeroką skalę kampanię promującą markę w Europie

Kampania jest wynikiem dążenia do umacniania wizerunku firmy w świadomości konsumentów na coraz bardziej wymagających, konkurencyjnych rynkach Europy.

Akacja pozycjonowania marki obejmie m.in rozpoczęcie nowej kampanii reklamowej pod hasłem: „like.no.other”, która zastąpi obecne hasło: „Yopu make it a Sony” (Dzięki tobie to będzie Sony).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sony Europe - nowa strategia marketingowa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl