SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sopot TOPtrendy 2014 z większą widownią. Hitem kabarety

Tegoroczny festiwal TOPtrendy oglądało średnio 2,62 mln widzów, o 320 tys. osób więcej niż ubiegłoroczną edycję widowiska. Polsat w czasie transmisji muzycznej imprezy był liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 12,8 mln zł.

Dawid Podsiadło, fot.polsat Article

Festiwal Sopot TOPtrendy 2014 na antenie Polsatu transmitowany był w okresie od 30 maja do 1 czerwca 2014 roku. Jego średnia oglądalność wyniosła 2,62 mln widzów, co przełożyło się na 21,76 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 24,36 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują przygotowane na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement.

Pierwszy dzień imprezy (koncert TOP oraz występy Urszuli i Agnieszki Chylińskiej) śledziło 2,31 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 19,87 proc. i 21,79 proc. udziału.

Drugi dzień festiwalu, gdy w Operze Leśnej odbywał się koncert „Największy Przebój Roku” i konkurs trendy, oglądało średnio 2,23 mln widzów przy udziałach na poziomie 18,61 proc. i 20,34 proc. Jednocześnie był to najmniej chętnie oglądany dzień imprezy.

Z kolei największą popularnością tradycyjnie cieszyła się Sopocka Noc Kabaretowa, w tym roku zorganizowana już po raz 11. Transmisja występów kabaretowych w niedzielę zgromadziła 3,32 mln widzów (odpowiednio 26,37 proc. i 30,32 proc. udziału).

>>> Fotogaleria z festiwalu Sopot TOPtrendy 2014

Tegoroczny festiwal TOPtrendy miał o 320 tys. widzów więcej niż ubiegłoroczny, który śledziło 2,3 mln osób, a jego udział w rynku wynosił odpowiednio 21,32 proc. i 22,87 proc. (więcej na ten temat).

Oglądalność festiwalu dzień po dniu

Sopot TOPtrendy 2014

Wszyscy 4+

16-49

Data

AMR

SHR %

SHR %

30-05-2014

2 308 709

19,87%

21,79%

31-05-2014

2 225 533

18,61%

20,34%

01-06-2014

3 321 825

26,37%

30,32%

Średnio:

2 622 269

21,76%

24,36%


Polsat w czasie pokazywania festiwalu był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce z udziałem na poziomie 10,65 proc. zajęła TVP1, trzecia była stacja TVN (10,27 proc.), a czwarta - TVP2 (7,87 proc.). Polsat wygrał z konkurencją również w grupie komercyjnej. Na drugim miejscu uplasował się tutaj TVN, a dalsze miejsca zajęły: Jedynka i Dwójka.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

Polsat - Sopot TOPtrendy 2014

2 622 269

21,76%

24,36%

TVP1

1 283 852

10,65%

8,66%

TVN

1 237 258

10,27%

11,28%

TVP2

948 938

7,87%

8,03%


Wpływy z reklam wyemitowanych wokół tegorocznej muzycznej imprezy Polsatu wyniosły  12,84 mln zł. Dla porównania, ubiegłoroczny festiwal z reklam przyniósł 22,90 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sopot TOPtrendy 2014 z większą widownią. Hitem kabarety

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Staszek
Ciekawe jak na tym tle wypadnie Opole.
20 9
odpowiedź
User
Marcin
Fantastyczne widowisko muzyczne. Gratulacje dla Polsat, dla całej produkcji. GOOD JOB!
19 13
odpowiedź
User
mamulka
Bisio jak ładnie wyglądał z Dawidem. Dobra promocja Muzo.tv.
13 11
odpowiedź
User
tatulek
Bisio dostanie po tylku bo Muzo tv będzie wtopą i nic tu jakieś lansiki z Podsiadłą nie pomoga.
10 12
odpowiedź
User
wittar
Gorszego kabaretonu jeszcze nie widziałem, lubię Mongoła, ale te teksty w pauza były żenujące. Baltroczyk próbował zebrać to w jakąś spójną całość ale poległ. Czaruś kokietował ale też zaliczył poziom depresji widzów.... A propos, kamery łapały rozbawiona publiczność. Ale widać było sporą część widowni o kamiennym obliczu. Nędza, wielka nędza.
16 10
odpowiedź