SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych, liderem „Tele Tydzień”

W październiku br. prawie wszystkie tygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Tele Max”. Zyskał jedynie „Program TV”. Zdecydowanym liderem zestawienia pozostaje „Tele Tydzień”.

okładka

okładka "Tele Tydzień"

Średnia sprzedaż ogółem tygodnika „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) w październiku br. uplasowała się na poziomie 951 533 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca ub.r. o 5,60 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, który zanotował spadek o 7,19 proc., sprzedając się średnio w liczbie 391 323 egz.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się „Tele Max” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem spadła w analizowanym okresie o 11,56 proc. do 175 678 egz. - był to jednocześnie największy spadek w zestawieniu.

Z kolei jedyny wzrost średniej sprzedaż ogółem zanotował znajdujący się na miejscu ostatnim magazyn „Program TV” (Press-Media). Jego wynik w październiku br. poszedł do góry o 10,54 proc. do 127 016 egz.

Wirtualnemedia.pl październik
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
Tele Tydzień 951533 1007958
To & Owo 391323 421637
Tele Max 175678 198643
Magazyn Telewizyjny Kurier TV 175199 195757
Super TV 162573 179252
Program TV 127016 114909


Również w październiku br. w porównaniu do września br. prawie wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Super TV” (Wydawnictwo Bauer). Z kolei także i w tym rankingu jedynym wzrostem pochwalić się mógł tygodnik „Program TV” - wyniósł on 5 proc.

Wirtualnemedia.pl październik wrzesień
ZKDP 2012
Tytuł Sprzedaż ogółem
Tele Tydzień 951533 973178
To & Owo 391323 395084
Tele Max 175678 186267
Magazyn Telewizyjny Kurier TV 175199 181217
Super TV 162573 175773
Program TV 127016 120964
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych, liderem „Tele Tydzień”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Grek Zorba
Jaka piękna katastrofa?
8 8
odpowiedź
User
zaq
Normalnie monopol - wydawnictwo bauer ma 3 gazety z programem...
8 8
odpowiedź