SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spam nadal nabiera

Badania przeprowadzone przez Radicati Group udowodniły, że internauci nie zawsze rozpoznają Spam, a co gorsza, czasami nawet mu ulegają.

Wyniki badań przeprowadzonych przez Radicati Group mogą zaskakiwać. Aż 11% respondentów korzystających z poczty elektronicznej zakupiło produkty bądź usługi oferowane za pośrednictwem Spamu. Co gorsza, 9 % ankietowanych straciło swoje pieniądze, dając się nabrać na oszustwa internetowe.

Okazuje się, że aż 39% respondentów przyznaje, że nawet jeśli nie kupuje produktów lub usług oferowanych przez Spam, to jednak klika na link, bądź reklamę zawartą w niechcianym e-mailu.

Marcel Nienhuis, analityk rynku w Radicati Group ostrzega, że jeśli oferta promocyjna zawarta w Spamie brzmi zbyt atrakcyjnie, to z pewnością jest nieprawdziwa. Dodaje również, że najskuteczniejszą formą walki ze spamem jest uświadamianie internautom, aby nie otwierali maili od nieznanych adresatów. To jedyna droga aby niechciana korespondencja internetowa przestała istnieć.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Spam nadal nabiera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl