SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spore roszady personalne w Ad.necie

Marek Rusiecki nie jest już Dyrektorem Zarządzającym firmy Ad.net

Ostatniego dnia sierpnia zakończyła się, trwająca od kilku miesięcy, reorganizacja wewnątrz sieci reklamowej Ad.net. Zmiany wiązały się zarówno z ruchami kadrowymi, jak i nowymi potrzebami stawianymi przez klientów firmy, pojawiającymi się wraz z dynamicznym rozwojem rynku reklamy online.

Najistotniejszą zmianą jest odejście Marka Rusieckiego, Dyrektora Zarządzającego Ad.net, będącego pracownikiem Spółki od samego jej początku. Zmiana ta podyktowana jest objęciem przez niego nowego stanowiska w CR Media Consulting, która jest głównym udziałowcem sieci Ad.net. Zajmie się on koordynacją projektów internetowych w spółkach Grupy CR Media w Polsce i zagranicą.

Obowiązki Rusieckiego zostały przejęte przez dwóch dyrektorów Ad.net: Adama Wysockiego, Dyrektora ds. Obsługi Klientów (stanowisko to zostało powołane do życia w lipcu br. w celu zapewnienia jeszcze wyższego poziomu obsługi klientów) oraz Adama Kwaśniewskiego, Dyrektora Handlowego Ad.net.

Dział sprzedaży został wzmocniony przez Bartosza Kwaśniewskiego oraz Andrzeja Cudnego (obydwaj na stanowiskach Junior Account Manager). Będą oni wspierali bieżącą obsługę klientów.

Dział Zakupu również przeszedł reorganizację - jego szefem została Anna Grabowska; dodatkowo został on wzmocniony przez Marcina Jabłońskiego, pełniącego obowiązki Specjalisty ds. Zakupu.

Ze względu na rosnące potrzeby klientów powołano do życia dwa nowe działy: Dział Nowych Projektów oraz Dział Sponsoringów. Pierwszy z nich odpowiada za nowe przedsięwzięcia, w tym między innymi za projekt e-mailingowy, który już niebawem będzie miał swoją premierę. Głównym celem Działu Sponsoringów jest przygotowywanie ciekawych, niestandardowych akcji, przy współpracy z serwisami internetowymi należącymi do sieci. "Widzimy coraz większe zainteresowanie klientów możliwościami nietypowych form promocji w serwisach internetowych. Mamy nadzieję, że dział, który skupia się tylko i wyłącznie na tego rodzaju ofertach zwiększy zadowolenie klientów, z którymi współpracujemy, a także naszych serwisów." - mówi Adam Kwaśniewski

"Z końcem sierpnia zakończyłem blisko czteroletni okres pracy w Ad.net. Przez te cztery lata udało mi się wraz ze współpracownikami stworzyć największą sieć reklamy internetowej w Polsce, osiągając w 2004 roku - z 16% udziałem w rynku - pozycję gracza nr 2 w Polsce pod względem przychodów z reklamy online. Mam nadzieję, że firma będzie nadal dynamicznie się rozwijać, tym bardziej, iż na nowym stanowisku również będę, choć w mniejszym stopniu, odpowiadał za funkcjonowanie Ad.net." - powiedział Marek Rusiecki.

Dołącz do dyskusji: Spore roszady personalne w Ad.necie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl