SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sportowa gorączka firmy Coca-Cola

Ruszyła kampania promocyjna napojów Coca-Cola pod nazwą "Sportowa Gorączka", do której rozwiązania kreacyjne zaadoptowała agencja reklamowa Adcon

Poza Polską, wykorzystane one zostaną również na Węgrzech, Czechach i Słowacji. Grafika oparta jest na ogólnoeuropejskim projekcie stoworzonym specjalnie dla The Coca-Cola Company.

W ramach kreacji agencja opracowała etykiety promocyjne dla napojów Coca-Cola, Coca-Cola light, Cherry Coke, Fanta i Sprite oraz kilkanaście materiałów POS do wszystkich kanałów dystrybucji.

Promocja polega na zbieraniu nakrętek z promocyjnych opakowań napojów i wymienianiu ich na nagrody. Do zdobycia jest aż półtora miliona nagród, w tym 100 tysięcy dmuchanych foteli z logo Coca-Cola, 400 tysięcy specjalnych, izotermicznych kubków w czterech wzorach i milion szklanek firmowych w dwóch wzorach. Promocja potrwa do wyczerpania nagród, nie później jednak niż do 29 sierpnia 2004 r.

"Sportowa Gorączka" to kolejna kampania promocyjna, przygotowana przez Adcon dla firmy Coca-Cola, dla której agencja pracuje od początku swojej działalności.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sportowa gorączka firmy Coca-Cola

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl