SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Men’s Health” liderem sprzedaży w styczniu, „Playboy” najbardziej w dół

W segmencie pism dla mężczyzn w styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży znalazł się „Men’s Health”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Playboy” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w styczniu 2018 roku wyniosła 40 787 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 13,72 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 21,57 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 23 323 egz.

Oczko niżej uplasowało się „Logo” (Agora). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 10,56 proc. do 18 275 egz.

Wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w styczniu br. poszedł w dół o 3,18 proc. do poziomu 21 921 egz.

W porównaniu do poprzedniego miesiąca dwa z trzech miesięczników męskich zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „Men’s Health” - było to 27,90 proc. Jedyny spadek, wynoszący 30,81 proc., również i w tym ujęciu odnotował „Playboy”.

Wynik miesięcznika „Forbes” zwiększył się tutaj o 47,77 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem sprzedaży w styczniu, „Playboy” najbardziej w dół

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
okl
Te pisemka jeszcze wychodzą???
5 4
odpowiedź
User
gość
A CKM? Sięgnął zera i zniknął z rynku, czy wycofany z ZKDP?
2 0
odpowiedź
User
Jutrzen
A CKM? Sięgnął zera i zniknął z rynku, czy wycofany z ZKDP?
W styczniu nie było numeru.
1 0
odpowiedź
User
Kol
Dlaczego nie ma CKM? Miał lepszy wynik niż Logo
1 0
odpowiedź
User
Ilu
Od kiedy Pan Bijan rządzi w MMP istnieje szansa że Playboy i CKM znikną z rynku
0 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing