SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła o 140 tys. egz.. Wszystkie tygodniki telewizyjne na minusie

W kwietniu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.

Article

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2015 roku uplasowała się na poziomie 801 432 egz., co oznacza spadek względem kwietnia 2014 roku o 14,99 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 6,82 proc. i ustabilizowała się na poziomie 346 554 egz.

Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 179 578 egz., po spadku o 6,52 proc.

Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 15,66 proc. i wyniosła 93 505 egz. Był to największy spadek w zestawieniu.

Wirtualnemedia.pl

kwiecień

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 088 886

802 432

801 432

1 298 591

944 171

942 746

To & Owo

523 323

346 554

346 554

569 361

371 913

371 913

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

277 479

179 578

179 578

282 440

192 112

192 112

Program TV

195 719

114 979

93 505

212 121

134 135

110 866

W kwietniu 2015 roku w porównaniu do marca 2015 roku również wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Tele Tydzień” - było to 7,03 proc.

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

kwiecień

marzec

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 088 886

802 432

801 432

1 143 918

863 020

862 020

To & Owo

523 323

346 554

346 554

535 590

360 879

360 879

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

277 479

179 578

179 578

286 930

189 748

189 748

Program TV

195 719

114 979

93 505

198 630

120 757

98 495

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła o 140 tys. egz.. Wszystkie tygodniki telewizyjne na minusie

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Paweł
Po wielu latach kupowania Tele Tygodnia przestałem go kupować. Ile można oglądać na zdjęciach cejrowskiego. W każdym numerze jego zdjęcia i do tego ciągle te same.
10 8
odpowiedź
User
ekspert rynkowy
Pani Izo, gdzie ta siła prasy ja pytam? Czy Pani nie wstyd z tymi bzdurami po rynku chodzić?
16 8
odpowiedź
User
Cukrzyk typu 1
Dlaczego tak spada???
8 8
odpowiedź
User
krajzega
Okręt flagowy zatonął. Jeśli Ewcia jakiejś roboty w Polsacie nie załatwi, trzeba będzie w Lidlu w kasie usiąść :(
13 8
odpowiedź
User
Miki
Jaka ekipa takie wyniki. Brawa dla wydawniczego.
21 8
odpowiedź