SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Strajk scenarzystów zmienia medialne nawyki Amerykanów

Ponad 1/3 Amerykanów zmieniła swoje medialne nawyki na skutek strajku hollywoodzkich scenarzystów.

Strajk scenarzystów zmienia medialne nawyki Amerykanów

Zdecydowana większość mieszkańców USA (94 procent) wie o trwającym strajku - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na badanie firmy Interpret LLC.

35 procent respondentów na skutek strajku zmieniło swoje podejście do oglądania telewizji, z czego 27 procent przeznacza na nią mniej czasu niż wcześniej. Największy wpływ strajk ma na tzw. "heavy users", którzy oglądali do tej pory telewizję przez co najmniej 21 godzin tygodniowo. 32 procent z nich ogląda teraz mniej telewizji.

Najbardziej na strajku zyskują filmy DVD: 43 procent badanych poświęca na ich oglądanie więcej czasu na skutek strajku. 38 procent respondentów więcej czasu przeznacza na czytanie książek i czasopism, 26 procent na gry wideo, a 23 procent na oglądanie programów telewizyjnych na DVD.

Z badania Interpret wynika również, że 33 procent Amerykanów uważa, że jeśli pomimo strajku odbędzie się gala rozdania Oskarów, to gwiazdy filmowe nie powinny się na niej pojawić.

Badanie zostało przeprowadzone w dniach 11 - 12 stycznia na reprezentatywnej próbie 1013 Amerykanów w wieku od 18 do 49 lat, którzy każdego tygodnia poświęcają co najmniej 1 godzinę na oglądanie programów telewizyjnych.

źródło: Marketing Charts

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Strajk scenarzystów zmienia medialne nawyki Amerykanów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl