SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ströer przejmuje polski oddział Grupy Goldbach

Firma reklamy zewnętrznej i internetowej Ströer kupiła polski oddział Grupy Goldbach. Wartość transakcji jest nieznana. Goldbach tłumaczy sprzedaż chęcią skupienia się na rynku niemieckim, austriackim i szwajcarskim.

Article

W oficjalnym komunikacie poinformowano, że obecnie należąca do Grupy Goldbach sieć reklamy internetowej obejmuje w Polsce 800 stron gromadzących w sumie ponad 20 mln unikalnych użytkowników miesięcznie.

Według zapowiedzi Grupa Goldbach sprzedając swój polski oddział, zamierza realizować obraną w ub.r. strategię zakładającą skoncentrowanie wysiłków na rynkach w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Z kolei Grupa Ströer zamierza poprzez tę akwizycję poszerzyć swoją działalność na naszym rynku.

Ströer w połowie ub.r. kupił za 4,6 mln zł sieć reklamy internetowej Ad-Vice należącą wcześniej do Grupy CAM Media. Z kolei Grupa Goldbach pod koniec 2014 r. próbowała bezskutecznie sprzedać agencję Goldbach Interactive, co zakończyło się odejściem z firmy kilku kluczowych menedżerów.

Wartości obecnej transakcji nie ujawniono. Według zapowiedzi zostanie ona sfinalizowana w pierwszym kwartale br.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ströer przejmuje polski oddział Grupy Goldbach

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Monopoly.
Stroer za dużo grał w monopoly i się rozpędził. Najpierw Evolution, potem Advice, teraz Goldbach.
18 9
odpowiedź
User
GG
dobry ruch, jeszcze 2-3 lata można na tym zarobić
13 12
odpowiedź
User
a co mi dasz?
Dobry ruch? Tego nie można ocenić nie znając wartości transakcji. Jeśli dali więcej niż 5 mln euro, to przepłacone. Taniej byłoby dać deklaracje wydawcom i przejąć ich wraz z kilkoma managerami. Bo zespół i tak trzeba będzie mega odchudzić. Za 2-3 lata to już będzie i tak wiatr hulać bo SSPki i ADX to przejmą. Zostaną tylko małe zespoły sprzedające dedyki (i to mega skomplikwane dedyki, których nie da się wsadzić do programatika), ale za mało tego żeby mieć więcej niz 5-10 osób.
21 10
odpowiedź
User
moron
w zasadzie korzytając z openmarketu już można z mediaplanów wyciąć sieci reklamowe.
10 12
odpowiedź
User
looser
w zasadzie korzystajac z openmarketu można nie kupowac tez duzych portali, w zasadzie zamiast kupowac portale mozna kupowac sieci reklamowe, w zasadzie korzystajac z openmarketu nie potrzebujesz domu mediowego równiez, w zasadzie korzystajac z openmarketu nie potrzebujesz planerów i buyerów, w zasadzie nie bedzie niczego.
28 8
odpowiedź