SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Strony internetowe firm motoryzacyjnych nieskuteczne

Konsumenci szukający informacji na temat samochodów kierują się do internetu, ale nie na strony producentów.

Strony internetowe firm motoryzacyjnych nieskuteczne

31,9 procenta respondentów pytanych przez firmę BurstMedia o najlepsze źródło, z którego można uzyskać informacje na temat samochodów, wskazało na strony internetowe, z wyjątkiem stron firmowych - informuje eMarketer.

Te zajęły dopiero czwarte miejsce, a wskazało na nie 9,1 procenta badanych. Lepszym źródłem okazali się znajomi i rodzina (14,3 procenta) oraz lokalni dilerzy samochodowi (12,9 procenta).

Z kolei za oficjalnymi witrynami producentów znalazły się: czasopisma (7,3 procenta), telewizja (6 procent), prasa lokalna (5,2 procenta), radio (1,5 procenta) oraz prasa ogólnokrajowa (1,2 procenta).

Wyniki tego badania znajdują swoje odzwierciedlenie również w przypadku reklam. Z badania firmy PointRoll wynika, że internetowe reklamy samochodów odnoszą najlepszy skutek na stronach, które nie mają z nimi nic wspólnego. Bardziej skuteczne od nich są serwisy poświęcone rozrywce, podróżom czy informacjom.

źródło: eMarketer

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Strony internetowe firm motoryzacyjnych nieskuteczne

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl