SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Studenci częściej oglądają wideo online

Podczas gdy zaledwie 13 procent dorosłych internautów kiedykolwiekoglądało reklamy poprzez wideo online, wśród studentów wskaźnik tenwynosi 60 procent.

Studenci częściej oglądają wideo online

Jak informuje serwis Marketing Charts, powołując się na daneopracowane przez firmę badawczą SurveyU, generalnie studenci różniąsię od całej populacji jeśli chodzi o konsumpcję wideo online. Wswoich statystykach firma SurveyU porównała swoje badanie dotyczącesamych studentów z badaniem firmy Pew Internet American LifeProject odnośnie wideo online.

Z badania Pew wynika, że wideo online kiedykolwiek oglądało 57procent dorosłych użytkowników Internetu, podczas gdy u studentówbadanych przez SurveyU wskaźnik ten wyniósł 93 procent. W przypadkupobierających materiały wideo z sieci stosunek wyniósł odpowiednio19 do 62 procent.

Podobne różnice wystąpiły w przypadku wysyłania linków wideo doinnych internautów, oceniania klipów wideo, ich komentowania,zamieszczania czy też płacenia za nie. Jedynie jeśli chodzi ooglądanie wideo online razem z innymi osobami, procentowy stosunekwypadł na korzyść całej populacji dorosłych internautów wporównaniu ze studentami (57 do 41 procent).

Jakie jest najpopularniejsze źródło wideo online wśródstudentów? 90 procent respondentów wskazało tutaj na YouTube. Zatym serwisem znalazły się kolejno: Google Video (38 procent),iTunes (34 procent), MySpace (32 procent), CollegeHumor (31procent), ABC.com (31 procent), Ebamsworld (28 procent), CNN (25procent), Yahoo (20 procent), MTV.com (18 procent), AOL Video (13procent), NBC.com (12 procent), MSN Video (12 procent), DailyMotion(10 procent), FOX.com (10 procent), CBS.com (9 procent) i Veoh (9procent).

źródło: Marketing Charts

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Studenci częściej oglądają wideo online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl