SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Studenci częściej oglądają wideo online

Podczas gdy zaledwie 13 procent dorosłych internautów kiedykolwiek oglądało reklamy poprzez wideo online, wśród studentów wskaźnik ten wynosi 60 procent.

Studenci częściej oglądają wideo online

Jak informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane opracowane przez firmę badawczą SurveyU, generalnie studenci różnią się od całej populacji jeśli chodzi o konsumpcję wideo online. W swoich statystykach firma SurveyU porównała swoje badanie dotyczące samych studentów z badaniem firmy Pew Internet American Life Project odnośnie wideo online.

Z badania Pew wynika, że wideo online kiedykolwiek oglądało 57 procent dorosłych użytkowników Internetu, podczas gdy u studentów badanych przez SurveyU wskaźnik ten wyniósł 93 procent. W przypadku pobierających materiały wideo z sieci stosunek wyniósł odpowiednio 19 do 62 procent.

Podobne różnice wystąpiły w przypadku wysyłania linków wideo do innych internautów, oceniania klipów wideo, ich komentowania, zamieszczania czy też płacenia za nie. Jedynie jeśli chodzi o oglądanie wideo online razem z innymi osobami, procentowy stosunek wypadł na korzyść całej populacji dorosłych internautów w porównaniu ze studentami (57 do 41 procent).

Jakie jest najpopularniejsze źródło wideo online wśród studentów? 90 procent respondentów wskazało tutaj na YouTube. Za tym serwisem znalazły się kolejno: Google Video (38 procent), iTunes (34 procent), MySpace (32 procent), CollegeHumor (31 procent), ABC.com (31 procent), Ebamsworld (28 procent), CNN (25 procent), Yahoo (20 procent), MTV.com (18 procent), AOL Video (13 procent), NBC.com (12 procent), MSN Video (12 procent), DailyMotion (10 procent), FOX.com (10 procent), CBS.com (9 procent) i Veoh (9 procent).

źródło: Marketing Charts

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Studenci częściej oglądają wideo online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl